• Gutegirl

Okej,vem har skrivit det här?

www.brollopstorget.se/brudpar/gutegirl/

Det här är helskumt. Min sambo har haft nicket X-files på ett forum på nätet, och jag har hetat gutegirl sedan hedenhös på Internet.
    MEN! Det här är inte vår sida.

Någon/några utger sig för att vara oss. Om du vet något om detta så och inboxa mig. Nicken är liksom lite för speciella,särskilt i kombination med varandra för att det ska kunna var en slump.

• Svar på tråden Okej,vem har skrivit det här?
  • Augustibruden 2008

Usch va obehagligt, verkar ju konstigt det där!

• AnnaochHenrik

Märkligt... Och ni gifte er idag tydligen...
    Det är inte någon "rolig" vän som försöker ge er hjärnspöken inför möhippa/svensexa?
    Jag hade blivit galen!

• Gutegirl
    AnnaochHenrik skrev 2008-05-31 20:16:03 följande:
    Märkligt... Och ni gifte er idag tydligen...Det är inte någon "rolig" vän som försöker ge er hjärnspöken inför möhippa/svensexa?Jag hade blivit galen!
    Nej,det tror jag inte. Sidan verkar ha legat sedan förra sommaren. Det måste ju vara nån somkändetillvårplaner, samt visste vilka nick vi har/haft.
  • Semesterbruden

Är inte så säker på att jag skulle tycka att det var roligt, även om det var en vän som gjort så mot oss...

• AnnaochHenrik
    Gutegirl skrev 2008-05-31 20:27:43 följande:
    Nej,det tror jag inte. Sidan verkar ha legat sedan förra sommaren. Det måste ju vara nån somkändetillvårplaner, samt visste vilka nick vi har/haft.
    Riktigt skumt... Förstår om ni tycker att det är obehagligt...
  • Nufsan

Testa och gör en anmälan till bröllopstorget och se om du kan få reda på vem som skapat kontot?!

• 20080301

Jag har råkat ut för samma sak förutm att då hade denna snott bilder från en annan sida på oss och lagt ut oxå...

• Nufsan

Sjuka människor det finns!

• gustafmatilda

Jag förstår inte hur folk tror att de har rätt att utge sig för att vara någon annan. Är det ett skämt så är det århundradets sämsta.

För några år sedan blev jag "bestulen" på en teckning som jag ritat och lagt upp på siten Lunarstorm. Ett tag senare snackade en vän till mig med sig killkompis, och han skickade henne samma teckning som jag lagt upp, och utgav sig för att ha tecknat den. Gissa om jag blev förbannad och skällde ut honom. Blir fortfarande arg när jag tänker på det. Är väldigt försiktig med vad jag lägger upp för bilder numera. Aldrig bilder på konstverk iaf!

Bra att du mailat och hört med de ansvariga på BT. Lycka till!

• Nufsan

Bra, hoppas du får svar!

Gutegirl skrev 2008-05-31 22:08:18 följande:
    Jag har mejlat dem nu.
  • Gutegirl
    Nufsan skrev 2008-05-31 22:17:50 följande:
    Bra, hoppas du får svar!
    Ja. Så har jag länkat på familjeliv och i min blog också
  • Nufsan

Härligt!!

Gutegirl skrev 2008-05-31 22:27:28 följande:
    Ja. Så har jag länkat på familjeliv och i min blog också
  • Gutegirl

Det vore kul om de ansvariga på BT ville svara på mitt mejl..

• Bröllopsyra2010

Hmmmmmmmmmmmmmmm, märkligt det där. Hoppas verkligen att det ordnar upp sig.

• brudensara

Men gud vad konstigt! Hoppas att du får veta vad som ligger bakom.

• Gutegirl
    brudensara skrev 2008-06-01 18:46:57 följande:
    Men gud vad konstigt! Hoppas att du får veta vad som ligger bakom.
    Jag har mina misstankar, det vore kul att få dem bekräftade. men jag misstänker att BT inte kommer lämna ut något, däremot får de ju gärna ta bort annonsen.
  • Gutegirl

Bump.

Ok, bröllopstorget, inget svar på mejlen ännu.

• Nufsan

Dålig stil, bara hoppas att de har mkt att göra så de inte hunnit!

Gutegirl skrev 2008-06-03 16:55:33 följande:
    Bump.Ok, bröllopstorget, inget svar på mejlen ännu.
Svar på tråden Okej,vem har skrivit det här?