• Godis

Vad tycker Ni om denna ring?

Vad tycker Ni om denna ringen?

uk.groups.yahoo.com/group/RAHIYAN_NOOR/message/556

Kommer att bli förlovningsringen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-29 16:46
    Klart jag skulle adda fel länk....

här e den riktiga:

www.celinni.com/index.php&id=100033

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-29 17:18
    Passar den till detta?

www.swarovski.com/product/Brilliance+Set/Web_SE/en&ProductPage=0

• Svar på tråden Vad tycker Ni om denna ring?
  • Ashley

Fast den här tråden handlar inte om vad ringen kostar utan om den är vacker och passar till. Jag tycker att det är taskigt mot TS att fälla kommentarer med en sådan nedvärderande ton angående priset på ringen. Det är väl inte vår ensak vad den kostar, iaf inte när det inte är det tråden handlar om?

Ts, förövrigt tycker jag att det är en jätte vacker ring du hittat. Grattid till giftermålet!

• sommarstad

fast 2390 Euro är ju inte 30 000 utan strax över 20'

• patti87

jaja 23900kr om man ska vara exakt! :P

• Godis

Oj oj vad det blev mycket prat om pengarna. Vill bara klargöra att jag har träffat en underbar man som råkar vara av adlig börd i belgien. Där ser man lite annorlunda på bröllop framför allt inom adeln, så litet mysigt bröllop kan jag glömma =) Fast det gör inget för jag vill visa upp honom för hela världen.... Sen är det inte jag som har hittat ringen, det var faktiskt han. Jag sitter i Sverige o han sitter i Belgien o han vill veta vad jag tycker om så han kan gå till juveleraren o specialbeställa...

Hoppas Ni har fått lite klarhet i allt, bara till att fråga annars =)

• a wife to be

Åh, den var suuuperfin. Hade jag haft pengar att köpa en sådan ring så hade jag gladeligen lagt pengar på det! Skatta dig lycklig att du kommer att ha en sådan vacker ring resten av livet

• Fröken förväntan

Fantastiskt vacker ring!. Passar inte min stil men så är det ju inte heller jag som ska ha den

• Helleflundra

Jag tycker den är jättefin. Har själv tittat pâ liknande men kommer nog välja utan diamanterna pâ sidorna till slut men det är ju helt personligt vad man tycker passar en. Jag trivs bäst i enklare smycken därav mitt val, men den är ju absolut jättefin.

Sedan vill jag bara säga att jag inte förstâr mig pâ vissa kommentarer..Bor själv utomlands och visst är det stor skillnad pâ hur mycket man lägger pâ bröllop generellt i Sverige och vissa andra länder i Europa. Min fästman är inte speciellt rik men har valt att lägga ca 40,000 pâ min förslovningsring. Det är ju ändâ nâgot man har HELA livet. Att inte alla har möjlighet eller lust att lägga mkt pengar pâ ringen eller bröllopet förstâr jag fullständigt, men ni kanske ska tänka pâ att det finns personer som inte är som ni, (till och med vissa utan adlig börd :) och lâta bli att lägga fokus pâ prislappet som i detta fallet är fullständigt orelevant bara för att ni inte förstâr..

• brudensara

Jättevacker ring - elegant och klassisk, du kommer nog aldrig att tröttna på den! (mycket finare än den med hjärtat, tycker jag)

• Juni2009

TS, om du älskar den så köper den!
    Du bhöver inte kolla med oss på BT om du älskar ringen och tycker dom passar bra ihop med halsband o örhängar.

Jag skulle inte välja den för jag vill kunna vara ute på trädgård o jobba lite med rabatterna, sen är jag ganska enkla av mig så jag vill ha saker som tåla mycket o ska ha den dygn runt även i duschen m.m..

Ha så kul med planering och även ha 2språkig på bröllop.
    (Det ska vi oxå ha)

• Godis

Tack alla som tänkt till o tyckt.
    Anledningen till att jag undrar vad Ni andra tycker e ren nyfikenhet och för att som svenska kan det var lite överväldigande att plötsligt behöva välja en "stor" ring istället för det typiska svenska förlovningsrings-sättet =)

• jenli

Jättefin ring! Blir väl mer och mer vanligt med "USA-aktiga" ringar här i Sverige oxå.

Svar på tråden Vad tycker Ni om denna ring?