• Pupetta

Knälång/knäkort klänning

Är det någon som har tips på var man kan hitta en kort brudklänning. Eller kort vit klänning.

Jag vill gärna hitta en vit eller champagne färgad klänning, ganska enkel men ändå festlig och bröllop-ig.

Finns det kortare modeller i brudbutikerna??

Jag gifter mig borgligt

• Svar på tråden Knälång/knäkort klänning
  • bröllop080719

Kik har fina kortare klänningar

• blommisen

Här kommer en länk, där finns korta klänningar och man kan få dom i den färg man vill men det är några månaders leverans så tänk på det.

www.bluecrownfashionwebbshop.com/

affären finns i helsingborg om du bor i närheten, annars kan du ju beställa på webben

• Pupetta

tack! fick mycket inspiration, det är ju inte helt ovanligt med korta klänningar verkar det som. Kik har jättemånga!

• blommisen

jättefint med korta klänningar tycker jag, var helt inne på det först men hittade ingen och sen när jag för någon vecka sedan hittade sidan jag skickade dig så sa dom att det var mellan 3-5 månader leverans och vi gifter oss 12/7 men jag hittade en annan som tur är men lång

• Pupetta

för mig är det bra att få lite idéer och inspiration så jag vet vad jag letar efter innan jag ger mig ut i klänningsdjungeln.

Det känns som att leta efter en nål i en hö-stack!

Men bra att se att det faktiskt finns riktigt fina korta klänningar!

• hungran79

Pupetta

Är du ute efter en kort brudklänning eller bara en kort finklänning?

Jag hittade denna korta NIXA modellen på blocket. Det kanske inte är nått för dig men jag gillar modellen.
    www.blocket.se/vi/16394266.htm

• Pupetta

den var söt!!
    brud eller festklänning spelar egentligen ingen roll, jag vill bara känna mig fin och "uppklädd". Men jag vill att den ska vara vit :)

• sowa65

min klänning (galleri) finns även vit. www.blondy.nu (modellen heter cumbia. jag låter sy på halterneck.

Svar på tråden Knälång/knäkort klänning