• Malaki

Hjälp! Fotograf i Helsingborg/Båstad/Höganäs/Ängelholm med omnejd behövs NU!

Hejsan,
    Vi ska gifta oss den 12 juli och vi har ingen fotograf ännu! Vi önskar fotograferas efter vigseln i Mölle med omnejd (där vi ska ha bröllopsfesten). Tips på bra fotograf i närheten (1-4 mils omkrets) behövs!

• Svar på tråden Hjälp! Fotograf i Helsingborg/Båstad/Höganäs/Ängelholm med omnejd behövs NU!
  • Zozo

Mina vänner hemifran (Kommer fran en by i bukten mellan Mölle och Ängelholm) har alla anvânt Landerberg. fina foton.

• anna 1976
    Malaki skrev 2008-05-29 13:14:55 följande:
    Hej Anna 1976,ptja... inte egentligen. Det var mest för att vi tänkte oss att en i närheten skulle känna till området bättre och veta var som är bästa att fota. Vi vill bli fotade vid Mölle/Kullaberg.Vilken fotograf har ni valt?
    Vi har valt Niklas på www.nikfoto.se
    Han har fotograferat oss innan på en stor fest och bilderna blev fantastiska. Han finns i Malmö.
  • ingenjörsbruden

Vi ska ha Micke på www.tannus.se
    Gillar skarpt hans upplägg samt att man alltid får alla foton han tagit högupplösta på en skiva!!

Sen kan vi förstora o framkalla vad vi vill o när vi vill!!!

• anna 1976
    ingenjörsbruden skrev 2008-05-30 15:10:38 följande:
    Gillar skarpt hans upplägg samt att man alltid får alla foton han tagit högupplösta på en skiva!! Sen kan vi förstora o framkalla vad vi vill o när vi vill!!!
    Det är väl nästan ett krav idag om man anlitar en fotograf? Jag skulle aldrig anlita någon som inte gör det. Vi får även en iPod Touch med alla bilder i samt filmerna.
  • ingenjörsbruden

anna 1976 skrev 2008-06-10 12:06:28 följande:

Det är väl nästan ett krav idag om man anlitar en fotograf? Jag skulle aldrig anlita någon som inte gör det. Vi får även en iPod Touch med alla bilder i samt filmerna.
    Nja...det kan faktiskt skilja en del på deras upplägg.....vissa får du lågupplösta foton av som ibland ingår ibland inte osv.

Det mesta går ju att komma överens om med fotografen men ibland kan det bli hutlöst dyrt!!!!
    Kollade på en annan fotograf där man fick 20-25 framkallade bilder varav någon förstoring.....han ville ha 5000:- för bilderna digitalt o högupplösta.... Visst det är ju fullt förståligt med att det är hans "konstverk".

Sen är det ju olika vad man vill ha......eller hur? Vi vill ju def ha bilder o filmer digitalt.....så att vi kan välja själva. Men det finns så klart andra som vill ha det "färdigvalt".....
  • anna 1976
    ingenjörsbruden skrev 2008-06-10 13:08:18 följande:
    anna 1976 skrev 2008-06-10 12:06:28 följande:Nja...det kan faktiskt skilja en del på deras upplägg.....vissa får du lågupplösta foton av som ibland ingår ibland inte osv.Det mesta går ju att komma överens om med fotografen men ibland kan det bli hutlöst dyrt!!!!Kollade på en annan fotograf där man fick 20-25 framkallade bilder varav någon förstoring.....han ville ha 5000:- för bilderna digitalt o högupplösta.... Visst det är ju fullt förståligt med att det är hans "konstverk".Sen är det ju olika vad man vill ha......eller hur? Vi vill ju def ha bilder o filmer digitalt.....så att vi kan välja själva. Men det finns så klart andra som vill ha det "färdigvalt".....
    Ja, det är nog ganska olika. Vår fotograf har ju bröllopsfotograferingarna mer för det är kul. Samt vi har kommit fram till att vi vill ha honom hela dagen och det då får kosta vad det kosta vill, bara vi får alla bilder!
  • BejbiochBaby

Fotograf Lina Roos, hon bor i Skurup, prisvärd & duktig! Hon har precis flyttat ner till Skåne & har inte etablerat sig ännu så det kan ju hända att hon har tid över. Hon har fotat min bästa väns bröllop & ska fota mitt senare i sommar. www.linaroos.se

• Goldensea

Jag antar att ni redan bokat fotograf nu när det är så nära inpå bröllopet men om ni inte har det så kan jag varmt rekommendera MW photo & design som tog mina foton till morgongåvan. Hon är verkligen superproffessionell och serviceminded!!! Jag önskar att vi bokat henne som vår bröllopsfotograf...

• Hedebris

www.lommafoto.se

ni får rättigheterna till bilderna
    500-800 högupplösta bilder
    100 bilder i tryckt album
    3 förstoringar i ram

• tittierik

Om du inte har hittat nån fotograf på närmare håll, så rekommenderar jag varmt Anders Andersson i Halmstad www.andersa.com. Han är superduktig, vi var så nöjda efter vårt bröllop! Lycka till!

• Besservvisser

Nämen annelie..... vill bara tipsa DIG om att reklam inte är tillåten. Köp en annons som alla andra företagare. Fult gjort.

Lasse i Laholm har mina vänner anlitat. Deras bilder var riktigt fina

www.studioxponera.se

Svar på tråden Hjälp! Fotograf i Helsingborg/Båstad/Höganäs/Ängelholm med omnejd behövs NU!