• Malaki

Hjälp! Fotograf i Helsingborg/Båstad/Höganäs/Ängelholm med omnejd behövs NU!

Hejsan,
    Vi ska gifta oss den 12 juli och vi har ingen fotograf ännu! Vi önskar fotograferas efter vigseln i Mölle med omnejd (där vi ska ha bröllopsfesten). Tips på bra fotograf i närheten (1-4 mils omkrets) behövs!

• Svar på tråden Hjälp! Fotograf i Helsingborg/Båstad/Höganäs/Ängelholm med omnejd behövs NU!
  • äntligenbrud

www.fbm.nu/text2_13.html

Har jag fått som ett tips, ska själv "kolla upp honom lite mer" Så jag vet ju inte än om han är bra eller ej men kan vara värt att kika på? Han har studio i Allerum, inte alltför långt från Mölle Lycka till!

• Malaki

Hej Äntligen brud ;D

stort tack för hjälpen! Får kolla upp honom mer - kanske genom att starta ett ny tråd?:D

Börjar få lätt panik nu ....

tack igen!

• Lillan2008

Om du tittar på hans hemsida och bildrna där så kanske du känner igen en av tjejerna.. Det är "Robinsson-Emma"

• MDoJB

Jag har hört att Björn Månsson är bra.
    Själv ska jag ha Mette Ottosson www.mettesfoto.se Hon är väldigt duktig, men risken att hon är fullbokad är stor.
    Lycka till!

• anna 1976

Måste du ha någon i närheten?

Finns många duktiga inom någon timmes resväg. Vi har valt en i Malmö efter mycket letande.

• Malaki

Hej Anna 1976,
    ptja... inte egentligen. Det var mest för att vi tänkte oss att en i närheten skulle känna till området bättre och veta var som är bästa att fota. Vi vill bli fotade vid Mölle/Kullaberg.
    Vilken fotograf har ni valt?

Svar på tråden Hjälp! Fotograf i Helsingborg/Båstad/Höganäs/Ängelholm med omnejd behövs NU!