• Liljjan

Tips o Ideer Tack!!!

Nu har jag äntligen bestämmt mig för att fria till min älskling :) Vet vilken dag jag ska göra det på men problemet är hur jag ska göra det?

Vill ha tips o idder på frieri, gärna lite annorlunda..

Kramar Lina

• Svar på tråden Tips o Ideer Tack!!!
  • Sandra86

Det är verkligen jättesvårt!
    Vad menar du med annorlunda?

• Liljjan

Ja du... =)
    Vill att det ska vara speciellt o inget man glömmer i första taget. Har föslag på tre olika dagar jag kanske friar på,
    våran förlovningsda (firar 5 år i år) 25 Juli
    överaskningsresa till london (på flygplatsen i så fall)1 augusti
    min sambos 25år dag 13 augusti

Nåå vad tror du? =)

• Sandra86

På flygplatsen såklart! Varför inte be dom ropa ut i högtalarna på flygplatsen att du har något viktigt att fråga eller något liknande?

• Liljjan

Mmm det är väl häftigast =) hihi...
    måste fundera ett tag till..

• esset50

En kompis friade i kön i matbutiken. I värsta rusningen så gick hon ner på knä. Skottdag var det också.

• Sandra86

Hihi, jo det är ju lite häftigt. Men varför inte bara fråga, sådär mitt upp i allting. Annars är ju på förlovningsdagen en höjdare!

• Celeste97

Näää... ..jag tycker att man ska ha värmt upp lite inför en sån fråga! Se till så att båda har kommit in i en lite romantisk stämning först. Middag, kryssning eller tivoli, vad vet jag. Sen kan ju själva frågan komma som ett överraskningsmoment, t.ex. som det där med högtalarna.

• Liljjan

Vilka bra ideer ni kommer med.
    Håller med om lite romantik först :) Så just nu känns det som att det blir på våran förlovningsdag.. ut o äta middag eller något sånt.. sen funderar ja på om barnen ska vara med. Kanske lämna en liten lapp till pappa eller nåt liknande.. hihi!
    Men spännande är det.. roligt att planera också..

• T3ZZ

Jag ska bjuda min älskling på picnic vid vattnet. å frågan ska ja ha i en lyckokaka. Tänkte först på london me, men d ble lite dyrt för endast min plånbok.
    blir kanske en natt på hotell ist =)

• Rosenbruden

jag kidnappade min m2b och for till Helsingfors. Den mest underbara resa jag varit med. Som hämtat ur en saga, vattnet gnistrade och solen sken hela tiden. Underbara människor ombord.
    Han anade ingenting. Jag hade begärt honom ledig från jobbet och fixat barnvakt.

Jag friade lördagsmorgonen och vi gick hela dagen i Helsingfors.

Kan absolut rekommendera detta.

Lycka till med vad du än väljer

• Sandra86

Mitt frieri blev enkelt! Skrev en dikt i ett sött kort, sa inget utan han fick läsa sig till det.
    Uppskattat! Bara under reklamen när vi såg på en film. Jättemysigt!
    Man behöver inte göra så mycket av det.

Svar på tråden Tips o Ideer Tack!!!