• Bröllop 2008

Hyra vinrader?

Hejsan!

Är det något som har hyrt själva eller gett bort vinrader till någon? Någon som har erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Hyra vinrader?
  • Bröllop 2008

Tack Ab fab.

Va bra, jag ska kolla minvigår också

• Bröllop 2008

Jag kom inte in på den sidan..

• Ab fab

jag ville absolut ha en champagnerad o då var utbudet väldigt begränsat tyvärr. jag hittade bara dem som jag köpte hos

• Bröllop 2008

1 års delägarskap: 1180:- kostar det på Vingårdar, där får man inget vin utan får köpa det billigare.

Hyravinrader varkar det kosta:
    under ett år kostar 995:- inklusive en låda (6 flaskor)

Stämmer det? Då är det bättre med hyravinrader.com

• Ab fab

när det gäller vingårdar.com stämmer det. Bara hyra, inga flaskor ingår.

• Protea

Någon som känner till ngn vingård i Sydafrika där man kan göra detta?

• propp

Nu har jag beställt en vinrad från vingardar.com...visserligen något dyrare än hyravinrader.se och inga flaskor ingår...men de va så himla trevliga och bemötande att jag valde dem ändå... Tanken är ju ändå att vi ska åka ner och hälsa på under nästa sommar och då får man köpa vinet och dessutom mycket billigare...hoppas m2b blir glad bara!

• Ab fab

Lovar att rapportera i slutet av augusti då vi varit och hälsat på min mans rader i Champagne.

• Sara Cervall

Propp
    Vart hyrde du någonstans?
    Jag tänkte också hyra men har svårt att bestämma mig för område.

MVH Sara

• propp

Hihi...ärligt talat kommer jag inte ihåg vad området hette...jag är urdålig på Frankrikes geografi och på att uttala vad det skulle kunna heta. Får ju hem broschyrer om någon vecka och skulle vi (m2b) inte vara nöjd så kan man ju byta område i två veckors tid. Tycker det är mycket enklare att själv få sitta ner i lugn och ro och läsa än att ta info på tfn.

• Bröllop 2008

Va kul propp att du köpte!! Jag har inte gjort det än, vet inte riktigt vad jag ska välja..

Sara Cervall - håller med, det är jätte svårt att välja!

• Bröllop 2008

Hihi, jag var lite osäker på om min M2B skulle tycka om att får detta som present, nu fick jag reda på av min syster att han har pratat om att han vill ha detta med henne och hennes sambo.

Så nu vet jag att jag gör rätt, nu ska jag bara välja gård också

propp, hyrde du för 1år eller fler?

Svar på tråden Hyra vinrader?