• Majsis2008

Morgongåva

Jag har ingen som helst idé på vad jag kan ge min m2b i morgongåva. Han har visserligen ingen sliosnål, men tyvärr hinner jag inte gravera nåt på den...kanske man kan göra efteråt?
    Nån som har nåt annat tips?

• Svar på tråden Morgongåva
  • miniurax

så du har oxå bara 4 dagar kvar...

Jag ska ge min m2b ett secret album, men det är ju lite sent för dig att fixa nu:)
    Har något specillt intresse? En morgongåva måste ju inte vara ett smycke eller liknande, köp istället något som du vet att han gillar...men han kanske uppskattar en slipsnål??

• Majsis2008

han äe tv-spels tokig...enda som jag vet är hans stora passion, förutom öl hehe

• Fru Hennerdal

Vi tänker faktiskt inte köpa någon morgongåva till varandra.

Investerar i en ny kisse från Holland istället då vårt stora intresse är utställning och avel.

• miniurax

Hmm, det lät ju inte så charmigt...eller köp ett fint ölglas dör du ber någon att slipa in era namn, datum och plats för vigseln.

• Ernhake

Köp ett TV-spel och några roliga öl till honom så kommer han bli jätteglad!! Det e väl bättre att han blir glad och använder sin morgongåva än att den bara ligger och skäpar?

Min m2b ska få en klocka och i asken ska jag lägga en lapp där det står "varje minut med dig är värdefull"

• Ernhake

Kanske ska tillägga att min blivande e tokig i klockor..

• Majsis2008

hehe ja, kanske ska göra en liten korg eller nåt med massa olika öl och ett tv spel i...tack för tipsen

• Ernhake

Du kan juh köpa ett nytt underklädesset till dig och lägga i korgen oxå så kan han själv välja när han vill använda sina olika morgongåvor =)

• Aleta

Precis! Vitsen är ju att han ska bli glad, inte att du ska tycka att det är romantiskt. Förmodligen är det jätteromantiskt för honom att du skaffar det han är intresserad av.

• Majsis2008

ja ni har rätt...tack så mycket för hjälpen

• junilejon

Jag skrev en bok till honom med bilder i på han och oss.
    Jag skrev jag älskar dig för att du tvätta bilen
    -jag älskar dig för att du gör så god potatismos osv... sen krev jag jag älskar dig trots- att du snarkar
    -att du är svagare än mig
    -att du äter upp mina favvogodisar...osv

Skrev ca 50 st av varje och hade passande bilder till....
    Du kan ju skriva att du älskar honom trots att han älskar öl så mycket osv...

• furillen
    miniurax skrev 2008-05-27 07:12:28 följande:
    så du har oxå bara 4 dagar kvar...Jag ska ge min m2b ett secret album, men det är ju lite sent för dig att fixa nu:) Har något specillt intresse? En morgongåva måste ju inte vara ett smycke eller liknande, köp istället något som du vet att han gillar...men han kanske uppskattar en slipsnål??
    gjorde du din secret box i stockholm? är på jakt efter en bra fotograf!
Svar på tråden Morgongåva