varför tar hon saker för givet??
Det hela börjar med att ibörjan när ja och min blivande man träffades och blev tillsammans så var han redan bjuden på bröllop. sin kusins bröllop. eftersom vi itne hade varit ihop så länge då det var dags för deras giftermål. Han ringde då och frågade om jag fick följa med honom men de var för kort tid sa bruden (hans kusin) och ja tänkte inte mer på det inget måste för mig vi tänkte ju bara fråga om det gick. men sen fick hans farbror reda på det och han i sin tur ringde den blivande bruden och skälde ut henne om varöfr inte jag fick komma osv. vilket resulterade i att hon ringde då tilbaka til oss och sa att hon skulle försöka fixa så ja fick komma.
Slutade med att vi båda fick åka fast det är klart att de kändes vädigt dumt och det än idag att halka in på ett bananskal så där. hade aldrig träffat dem e de andra i säkten i hade ju bara varit ihop ca 2mån.
så nu till dagens tjat om olika saker. började med att Bruden i ovanstående text lillasyster som är 16år började prata på msn när hon fått veta att vi skulle gifta oss om att dom ska komma eftersom vi var bjuda på hennes systers osv, och i lör så frågade de om hon fick ha en vit klänning med nåt svart mönster på. Då sa jag Nej för ja vill vara helt själv om vit osv. de blev jätte sura el hennes mama som frågade fick kommentaren - ja vi får väl se vad vi köper!! frågar de mig den blivande bruden så har de ju räknat med ett nej också. sen igår fick ja veta att de hade tänkt att fråga om hon fick ta med sig en kompis till vårat bröllop eftersom det tog slut med hennes kille för nån månad sen HALLÅ VAD TÄNKER DE MED??
el är det jag som e dum i huvudet??