Inlägg från: johansdotter |Visa alla inlägg
  • johansdotter

Jupp!

Hon levereras hängades under helikopter! Vid middagen kör dom bara in en stol under klänningen...ingen märker ändå någon skillnad!

valkyriana skrev 2008-05-28 12:28:40 följande:
    Hur ska brud nummer ett överhuvudtaget kunna sitta vid ett bord? Hur ska hon transporteras? Via heliumballonger under kjolen kanske?
  • johansdotter

HAHAHA!
    Nääää....dom har skurit taket av eb golfbil och har en som sitter där under kjolen och kör henne dit hon ska!

valkyriana skrev 2008-05-28 12:33:02 följande:
    Aha... Eller så kanske hon redan sitter på en ww Bubbla, vi ser den bara inte....
  • johansdotter

Hahahaha!
    Han fick också vara under klänningen för att dom skulle få plats vid altaret!

be happy skrev 2008-05-28 12:48:29 följande:

För fyra timmar lägger man ju gärna på att gå ur en bil på bröllopsdagen! Nån som sett till brudgummen? Eller döljs han också under klänningen? (tillsammans med bilen?)
  • johansdotter

hahahahaha!
    Jag ska tvinga alla mina gäster att ha sådana! *fniss* för det är juh trots allt MITT bröllop!!
    be happy skrev 2008-05-28 13:22:12 följande:

Hur många brudar ororar sig inte för att bli sjuka lagom till bröllopet? Otaliga trådar har startas här i ämnet... Kan detta vara lösningen? ordupp.blogg.se/images/weddingcouple_11618029...
Svar på tråden Things like this can only happend på bröllop!