• MLJN

Tips till Möhippa

Måste man göra det så märkvärdigt?
    Är syster till en som ska gifta sig o det är jag som måste ta tag i det hela.

Räcker det med att man träffas, äter lite god mat o sen ev. går ut?

Känns som alla gör det så stort.
    Snälla har ni tips förslag på hur jag ska göra, är ny på detta området.

Tack!

• Svar på tråden Tips till Möhippa
  • Semesterbruden

Några förslag:
    En kul sak som finns i sthlm är att man får betala en summa pengar för att bli stylad och sedan fotograferad, som en fotomodell altså.... Har en kompis kompis som gjort det, vet tyvärr inte priser och vart detta sker men det måste man ju kunna luska ut. Kul grej att kunna ge sin man som morgongåva kanske?

Spa behandling

Kryssnig till Åland eller något

Att vara tvungen att delta i en talang tävling eller något om det är en marknad eller festival i närheten

Spela in en egen singel,

Gå på karaokebar

Ja, det finns massor. Jag tycker dock att man ska var "snäll" och göra något som uppskattas och inte känns jobbigt för bruden...

Lycka till!

Lycka till

• bara jag

Jag tycker inte alls att man måste göra nåt märkvärdigt, men däremot så ska du ju inte känna att du "måste" ta tag i det. Det känns som om du inte alls vill...Du känner ju din syster bäst själv och vet vad hon uppskattar.

MLJN skrev 2008-05-23 22:19:21 följande:
    Måste man göra det så märkvärdigt?Är syster till en som ska gifta sig o det är jag som måste ta tag i det hela.Räcker det med att man träffas, äter lite god mat o sen ev. går ut?Känns som alla gör det så stort.Snälla har ni tips förslag på hur jag ska göra, är ny på detta området.Tack!
  • Semesterbruden

Jag tycker absolut att du kan ta en mysig tjejkväll och inte göra det så invecklat.
    En grej jag skulle uppskatt mer än just VAD man gör är VILKA man gör det med så att säga. Det kan vara kul att en kompis man inte förväntade sig dyker upp (om det inte ställer till det vid gästlistan till själva bröllopet).
    Hoppas du förstår vad jag menar.

• blommisen

Min syster var tärna till sin bästa kompis, dom hade mysig picknick i det gröna och då hade dom köpt en tavla och färg så hon fick måla av sin m2b , det är ju kul och kostar inte mycket, på bröllopsdagen fick m2b måla av sin brud under festen , jättekul

bruden fick en ansiktsbehadling sen så gjorde dom smycken på kvällen och åt pizza sen var det utgång

lite tips iaf

Svar på tråden Tips till Möhippa