Arg & ledsen på Björn Axén
Det ska absolut inte spela någon roll om man bokar elev eller "fullvärdig frisör".. det är frisören/butiken ifrågas ansvar att se till att det fungerar med bokningarna.. det är INTE en prisfråga! Det tillhör enbart god serviceanda!
Det är också deras ansvar att hitta på en lösning om de vill behålla sitt goda rykte..finns inga ursäkter - det minsta de kan göra när man varit ute i så god tid.. är att hitta en lösning på problemt (till samma kostnad givetvis).
Om sedan inte kunden godtar den lösningen man föreslår, får man avboka och be om ursäkt för att man inte klarar av att leverera sin "tjänst". Då har man iaf praktiserat god service..
MVH Sandra
PS tii TS - oavsett dålig serviceanda, så är de ju iaf ute i god tid för att du skall kunna hitta någon annan. Två månader ger lite utrymme för att kolla in andra ställen - även om det inte är kul att börja planera om. Lycka till.