secret box i skåne?? förslag?
söker nu fotograf som gör secret box i skåne land haha
söker nu fotograf som gör secret box i skåne land haha
Kommer ihåg att det var någon som nämnde en kvinnlig fotograf från Båstad som tar sådana bilder, tyvärr kommer jag inte ihåg namnet men du kan ju söka på Eniro eller nåt.
vår fotograf gör det. Hon har sitt i Malmö.
Länk finns i min pres...
*puff* Är också intresserad.
Någon som har tips i Helsingborg??? Gärna kvinnlig...
Om ni inte redan valt fotograf så måste jag bara rekommendera MW photo & design. Jag hade tvekat länge om jag skulle göra det här eller inte. Efter att ha surfat runt på en massa olika fotografers hemsidor hittade jag Maries prislista där det även fanns några bilder. Jag tyckte att bilderna var fina och ringde henne på en gång. Jag gifter mig på lördag så vi hade inte ens två veckor på oss. Hon var otroligt tillmötesgående och vi fick till en fotosession igårförmiddag. Hon var så snäll och trevlig och lätt att ha att göra med att jag kände mig väldigt trygg i hennes händer. Redan på samma eftermiddag, vilket jag måste säga är helt otroligt bra service, var bilderna klara på en cd skiva. Jag har nu valt ut vilka bilder jag vill ha. Tro mig det var så svårt att bara välja åtta. (jag var tvungen att begränsa mig till 8 då jag ville ha det exklusiva albumet, 16 bilder hade blivit alldeles för dyrt för mig) Jag är av modell större och trodde aldrig att jag skulle få se sådana här bilder på mig själv som jag till och med själv tycker är jättefina, sensuella & vackra! Jag är så nöjd och ångrar bara nu att vi inte valt henne som bröllopsfotograf...
www.carolinejacobsen.com
malmö
vår fotograf gjorde det. det ingick i vårt paketpris men görs även separat. bilderna blev superbra och priset överkomligt. jag har inte adressen här på jobb men jag kan leta fram den om det fortfarande är intressant.
Han gör jobb i hela skåne enligt uppgift.
hittade adressen till vår trevliga fotograf. han hade sin dotter med som assistent. det kändes tryggt. han var full av ideer. www.svartmagi.org
vi fotograferade både ute och inne. inomhus gjorde vi i vårt hem och han byggde upp en komplett studio där. Jag var orolig att det skulle kännas konstigt och läskigt men han och hans dotter var tryggheten själva. rekomenderas starkt. vilken egokick när man såg bilderna.
Ja må då säga att svartmagi inte verkar vara den mest erfarna fotografen, åtminstone inte om man tittar på bilderna på hemsidan? Inget ont om den söta modellen men det kunde gjorts bättre, eller...?
bilderna han har på internet är ganska ointressanta jämfört med hans portfolio. men sen e ju smaken som baken. jag var jättenöjd med mina bilder och blev rekomenderad att välja honom av andra som var lika nöjda. Ville man se fler bilder ur hans portfolio fick man be om det.
Tycker lisen85's rekommendation verkar vara väldigt duktig, även om inte alla bilder faller just mig i smaken, visar galleriet på bredd både i utsnitt, miljö och färgskala
ja han gjorde helt underbara bilder på mig till secret box. vågar inte visa dem här dock, kanske efter bröllopet att jag kan visa några få men i övrigt är bilderna min blivande mans hihi