• Sommargrönt

IDAG - Var hitta skor i Stockholms innerstad?

Jag är i Stockholm i två dagar och kommer att ha lite tid över att springa på stan och leta brudskor. Någon som vet en bra affär, på Kungsholmen eller i närheten av Åhléns (hittar inte sååå bra, så mitt i gröten är trevligt) där man kan hitta fina skor? Jag vill ha vita, inte med allt för hög klack...

• Svar på tråden IDAG - Var hitta skor i Stockholms innerstad?
  • brudaug

Hittar inte själv så bra, men det finns flera skoaffärer vid "plattan", under själva gallerian! Det finns bl.a. bianco, dinsko, wedins och nån fler! Inga exklusiva affärer :)...men det kanske funkar!

Lycka till!

• Sommargrönt

Tack för tipset. Men det är nog inte riktigt vad jag är ute efter. Jag bor i Göteborg och har redan tittat i alla "vanliga" affärer. Så det kommer ju vara samma skor. Skulle vilja hitta någon affär som kan ha lite annorlunda eller större utbud än jag hittat hemma.

Tänkte gå på Åhléns i alla fall, de har ju mycket större utbud här än i Gbg...Något annat förslag?

• celtic

Kolla på Souk det ligger på drottninggatan nära åhlens, annars NK på Hamngatan, Pub ligger också på drottninggatan. Lycka till!

• Sommargrönt

Tack så mycket för de tipsen! Ska genast kolla upp exakt var detta liggger och bege mig dit!

• Mikabella

ww.marzio.se. Bilder på mina finns i mitt galleri! Helt fantastiksa skor i butik på Östermalm!! Exlusiva o väldigt få par :)

• Nettis72

Finns kanonfina bröllopsskor på Wedins. Mycket bra pris 399:-
    De är verkligen snygga. Olika modeller

Svar på tråden IDAG - Var hitta skor i Stockholms innerstad?