• Hofsan

OT Ni som sett ALLA Desperate housewives

OBS! Läs inte denna tråd om ni inte vill ha reda på vad som händer i DH!

Ni andra som sett alla avsnitt:
    Jag satt precis o kollade dubbelavsnittet och i sista avsnittet så "vreds" klockan fram 5 år i tiden. Gabby hade fått 2 ungar mm mm och så slutade det med att Susan var ihopa med Dylans plastpappa(vad heter han nu? haha)
    Alltås, var detta det sita avsnittet någonsin eller kommer det fler? Har svårt att se att det kommer fler avsnitt?

• Svar på tråden OT Ni som sett ALLA Desperate housewives
  • Brud28

Vilken säsong var de, jag kollade på säsong 4 fram till avsnitt 10.
    Sen hittade jag inte fler på nätet, men imorgon går nog 11 på 5:an.
    Vad jag vet spelar dom fortfarande in serien i USA!

• Brud28

Vilken säsong var de, jag kollade på säsong 4 fram till avsnitt 10.
    Sen hittade jag inte fler på nätet, men imorgon går nog 11 på 5:an.
    Vad jag vet spelar dom fortfarande in serien i USA!

• Iluna

jag förstod inte de heller, men så kan de väl inte vara att serien e helt slut....eller??? då skulle de väl stå i tidningar att den har slutat att spelas in. Men ja tror de va sista för sesongen. Så kanske man i nästa sesong får se hur de kommer sig att de blev som de blev 5 år senare...

• Hofsan
    Brud28 skrev 2008-05-19 18:32:29 följande:
    Vilken säsong var de, jag kollade på säsong 4 fram till avsnitt 10.Sen hittade jag inte fler på nätet, men imorgon går nog 11 på 5:an.Vad jag vet spelar dom fortfarande in serien i USA!
    Då ligger du lite efter
    Det sista var avsnitt 16 eller 17 i sesong 4.
  • Brud28

Okej hehe har inte kollat upp på ett tag.
    Men då har jag ju lite att titta på

• Lliimmaa

Jag undrade också om det var sista förr alltid, känndes ju så! MEn hoppas verkligen inte det.
    Dock är hon inte tillsamans med hannes ex man, han dog juh! Däremot men Ashton Kutcher!

• Lliimmaa

Ok måste rätta mig själv tittade närmare nu och det är ju inte Ashton Kutcher. Utan han som spelar Brian Kinney i Queer as folk, Gale Harold heter han i verkliga livet!

• Iluna

de e inte sista för alltid...
    sen menade hon hog den andra ex mannen som skjöt den dumme polisen.

Svar på tråden OT Ni som sett ALLA Desperate housewives