Inlägg från: 31 maj 2008 |Visa alla inlägg
  • 31 maj 2008

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Ajdå, Majsis! Kan du inte bara säga att du råkade läsa det, men inte ville förstöra överraskningen?

Det är ju alltid lite lurigt när man skriver i ett forum, det är ju trots allt öppet för alla att läsa.

Hoppas det ordnar sig i alla fall!

• 31 maj 2008

Ni alla måste såklart säga vad ni heter på familjeliv, så man inte tappar er! Hoppas ju att fler registrerar sig där snart

Jag heter Majomaj - mitt namn här tyckte jag inte riktigt passade...

Stenis - Strandflickorna ligger jättenära dykcentret!

www.strandflickorna.se/svensk/html/svindex.html

• 31 maj 2008

Å, Barba - vad är det för hus? Nyfiken!

Vi var på Koh Samet och Koh Chang förra året och det var helt underbart. Skulle gärna åka till något ännu mindre ställe - har kollat på Koh Rayang som ligger utanför Koh Chang. Men det beror ju på vad man vill ha också. Via hade nytta av dina NY-tips! Kitchen Aid:en köpte vi på Canal Street i en affär som hade en massa elektronik. Vi var först på Macy´s, det var där vi fick tipset om europeisk variant.

Jag kommer inte att lämna BT, det lovar jag, men ni kan nog bli lite trötta på alla bebis- och kroppsfunderingar

Majsis - boka tid på banken och få lånelöfte så ni vet vad ni kan titta på!

• 31 maj 2008

Grattis till 9,5 års dagen Grund!

• 31 maj 2008

Nej, har inte blivit av ännu - lite arg på mig själv! Ska verkligen ta mig i kragen och baka något nu!

• 31 maj 2008

Men jag lovar att jag inte tänker sluta vara här för att jag går in på familjeliv!

Vad roligt att det blev träd - vilken sort?

Jag gillar min frisör - Linda på Mazi på Storgatan - www.mazi.se

Jag gillar också Tranquilos mat - och drinkarna - mums!

• 31 maj 2008

Hoppas det ordnar upp sig Val, du verkar i allafall ha en kanonbra blivande man! Och härligt med bröllopsresan!

Grund: Blev det några festprogram igår, eller var det mest pussar

• 31 maj 2008

Ååååå, vi har redan tackat ja till en födelsedagsfest i Västerås den 19 juli. Attans rackarns!

Är det någon som ska gå på Bruce Springsteen i helgen? Vi ska gå på fredag. Älskar att gå på konsert!

Grund - härligt att ni blev klara med vigselprogrammen! Och tur att det blev några pussar i alla fall!

• 31 maj 2008

Långserud - vi hade en biljett över som vi sålde i tisdags, attans!

• 31 maj 2008

Val - kan ni inte bo lokalt mellan lör-sön, sen ta en natt i Gbg mellan sön-mån. Så gjorde vi, var helt suveränt!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4