Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
Halloj tjejer!!
Jo mycket tankar går omkring i huvudet, visst är det bra att han tog upp det med mig!! Vi har haft lite problem med gammla män som har stöt på sommarvikarier osv... Kanske ville hjälpa mig på det sättet!! Men man skämms lite för man vill absolut inte ge den uppfattningen till någon... Att jag nu blev den man störs sig på för man har vissa kläder på sig, sen blir man lite små irriterad på att världen fortfarande är så narrow minded.. Jag har eget kontor inga kunder vi har nästan inga kunder alls på kontoret. Men som jag sa förut min chef är snäll och trevlig och jag blir lite sårad ändå!!
Ångrar dock att jag inte frågade om det var han som tyckte det eller någon annnan? Jag sa att jag hade på mig de klädderna för att det var varmt ute och vi inte hade någon air condition. Men borde oxå ha sagt att det inte var meningen att ha uppsägande väckande beteende
Idag har jag en sommarklänning på mig gick till min m2b och frågade om han tyckte det var ok han sa ja det är klart!! Fan att man nu tvivlar, skall dock ha kofta över... Det är kanske inga knä och axlar regeln där!!! Men oftast så är det kanske det på kontor det är bara jag som är lite mer frigjord!! Sorry det blev långt!!!