• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • lollan82

vi tänkte ha nåot sådant på borden oxå..
    med namnen på

enklast..hihi

6 v 4 dgr kvar!!!!!!!!!!!!!!!

• Virvel

TyresöBrud
    Vi använder oss av www.myheritage.com där det finns en mall där du har ett kort på gästen. På det körs en ansiktsigenkänning och sedan tar programmet fram dom kändisarna som gästen är mest lik. Då väljar man en av dom och sätter in i mallen.
    Svårt att förklara.
    Jag kan maila dig våra färdiga placeringskort om du är intresserad.

• bridesilly

oooh är det under 7 veckor kvar.....panik..eller?

• chamor

Bara lite panik för att det är rejält fnurrigt på tråden med värdparet! Är så lessen!

• bridesilly
    chamor skrev 2008-06-24 08:18:48 följande:
    Bara lite panik för att det är rejält fnurrigt på tråden med värdparet! Är så lessen!
    läste det i din tråd, usch va tråkigt
  • TyresöBrud

Virvel
    Tack va gulligt av dig! Vi har redan gjort namnlapparna till alla gäster, men vi funderar på att göra det till borden också. Så man först hittar sitt bord och sen sitt namn.

Det har börjat komma konstiga vykort till mig, med bara ett ord på, Vårblomma, Tomteluva, Mössa, Fingervantar osv. Har fått 9 st på två dagar. Undrar vad de har hittat på.

• TyresöBrud

Ja just det, har ju glömt att skriva. Fick mina bilder från Secret Box fotograferingen igår. Var faktiskt riktigt fina! Var rädd att jag inte skulle gilla några men tyckte att typ 40st var riktigt bra. Fanns dock nästan 200st att välja bland.
    Är iaf glad att jag gjorde det!

• TyresöBrud

Hittade en jättefin klänning till mamma. En siden omlott klänning i lite aprikos-orange. Super fin! Och ett par svarta pumps till.
    Hihi, hon kommer att vara såå fin

• Mrs Robin Hood

Har du några tips inför en sådan fotografering? Ska göra min på måndag. Funderar på ombyte och om jag ska ha med slöja etc till underkläderna som jag har har på bröllopsdagen.

TyresöBrud skrev 2008-06-24 16:46:00 följande:
    Ja just det, har ju glömt att skriva. Fick mina bilder från Secret Box fotograferingen igår. Var faktiskt riktigt fina! Var rädd att jag inte skulle gilla några men tyckte att typ 40st var riktigt bra. Fanns dock nästan 200st att välja bland.Är iaf glad att jag gjorde det!
  • nilia

virvel:
    Hehe det där med löftena är lite klurigt, min sambo vill att vi ska säga dem själva så som prästen tyckte.. men jag vill helst att vi säger efter henne. Är så rädd att jag ska säga fel, men nu när han så gärna vill att vi ska göra så här får det väl bli så. Jag bestämmer ju allt annat när det gäller bröllopet

bridesilly:
    Haha ja lite panik att det är mindre än 7 veckor kvar har jag nog allt! Fast positiv panik

chamor:
    tråkigt med er värdpar! Hoppas att det löser sig!!!

tyresöbrud:
    va roligt att dina bilder blev bra!

Svar på tråden 080809 del 4