• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • Snart fru Wennerström

ok, aa det är väldigt svårt!

Ankan80 skrev 2008-05-19 10:48:26 följande:
    Allmänt svårt att bestämma mig Finns ju så många fina. Såå svårt att välja bara 1 .Den jag har passar perfekt, så det är inte det.Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 10:37:31 följande:
  • lanovia 08

Klart det går! Om du inte redan gör det, är ett tips att ta en morgonpromenad före frukosten så skall du se att det händer en hel del på vågen.

Haha, du är välkommen hem till oss. Vi har massor som behöver målas. Du kan även får gräva upp växter och dra ogräs om du vill. .-D

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 09:42:18 följande:

jo det bli ju det, men det SKA gå!.. jag håller er uppdaterademen jag tror bara det blir mer rörelse så ska det som sagt inte va några problem. Det är ingen som behöver ha ommålat hemma?.. för just vi denna tidpukt förra året, stod vi i en flytt och målade om heeela lägenheten, DÅ gick det neråt på vågen många happ
  • lanovia 08

ojoj tjejer, det där med klänning är inte lätt. Jag älskar min klänning, men har ändå fått nojja den sista tiden. Tänk om det inte är tillräckligt bra. Men jag vägrar gå och prova fler för då kommer jag också stå där med två klänningar till slut.
    Jag älskar min klänning, min sambo tycker den är superfin (var ju han som valde den) och våra föräldrar har sagt att de tycker den är jättefin. Så vad är problemet? Ändå är jag där och nojjar.

Kan det vara så att vi drabbats av bröllopsnerver?

• lanovia 08

Har försökt förtydliga i TS nu. Låter grinigt det jag skrev, men det var inte meningen, hoppas ingen skräms bort pga av det.

• Snart fru Wennerström

Lanovia;
    haha ja jag kommer gärna, men tror ni bor för långt bort

japp, då ska jag börja med en morgonpromenad.. kommer väl vara vrålhungrig då när jag kommer hem, för jag brukar inte mer än hinna upp innan det börjar knorra i magen. Jag får dricka några glas vatten innan

Det är precis det där nojjet jag menar!.. jobbigt är det!

jag tycker inte det lät grinigt.. nu ska nya förhoppningvis inte kunna misstolka

• Kärlek08

Det löser sig fru wennerström... allt löser sig, tänk så. Släpp kontrollbehovet

• Kärlek08

Jag har lagt inbjudningskorten och hindersprövningen på lådan för tio minuter sedan.... nu blev det plötsligt allvar... wiiii!

• Snart fru Wennerström

ja visst är det skoj !!

Kärlek08 skrev 2008-05-19 12:04:15 följande:
    Jag har lagt inbjudningskorten och hindersprövningen på lådan för tio minuter sedan.... nu blev det plötsligt allvar... wiiii!
  • Snart fru Wennerström

gud så tråkigt väder det är ute nu, för snart 2 veckor sedan var det nästan högsommarvärme, och i lördags kom det snöblandat .. vad är det frågan om!?.. nu har moder jord dragit på dig molntäcket också!

• aprilsolen

Nu har jag också hittat hit igen! Ligger lite lågt med all planering just nu, har haft fullt upp med att ordna möhippa för min bästa vän som också gifter sig i sommar, men nu är den över och den blivande bruden blev väldigt lycklig...Så nu står skor högst upp på agendan!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)