• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • matildaochniklas

Det är väl bra att lägga en lapp i och skriva att det blivit fel. Ta inte för liten lapp bara så att den blir kvar i kuvertet.

• Vit ros

Ja jag får nog göra det. Åhhhh blir så arg på mig själv. kollade på mallen jag skrev till henne och visst har jag skrivit augusti där.....

• Freckles
    janedoe skrev 2008-06-06 22:01:59 följande:
    Ni som valt er att gifta er den 6e - varför?
    Vi träffades den 3 sep för nio år sedan och blev tillsammans den 5:e, så då passade den 6:e som närmsta datum. Hade först tänkt vänta till nästa år för då infaller den 5:e på en lördag samt att det skulle bli 10 års jubileum samtidigt - men vi kan inte/vill inte vänta längre på att gifta oss!!! Så därför den 6:e september 2008!
  • äckling

Vit ros -skrev ett svar till dig inatt, men det har tydligen inte kommit med. Var väl trött. Tycker så synd om dig. Jag hade prövat att ta bort siffran två som föreslås i den andra tråden. Hoppas det går att få till på ett bra sätt. Lycka till!!!

• Vit ros

Nu testade jag att ta bort siffran 6. Det ser ok ut men är lite tråkigt. Men är man en klant så är man

• lanovia 08

Vi träffades 3e september för 3 år sedan. Då låg 6e bra till när vi funderade på ett bra datum. September kändes för oss som det bästa månaden att gifta sig i. Att vi sedan hade vi 2a och kanske absolut mysigaste date den 6e september gör ju inte saken sämre.

janedoe skrev 2008-06-06 22:01:59 följande:
    Ni som valt er att gifta er den 6e - varför?
  • Kanelisen

Åååh, jag fick precis veta att min underbara storebror har fixat nån fin bil till oss att åka i mellan kyrka och festlokal! Det har annars varit mitt största bekymmer nu...tack gode gud för snälla bröder!

• aprilsolen

Ankan80: Va kul! Jag fick också ett jättegott intryck av Camilla och Linda när vi var där. Berättade de att man kan få låna glasvaser/skålar till borden om man vill ha blomdekorationer? Smart om man vill slippa köpa.

I helgen var vi på bröllop i Hälsingland, två nära vänner gifte sig - och det var som en saga hela dagen...Vädret, omgivningarna, kyrkbåten de blev rodda i, spelemännen, maten, talen... jisses, det var verkligen perfekt in i minsta detalj. Inte så där over-the-top perfekt, utan bara magiskt. Så där som jag själv vill ha det i september. Måste erkänna att jag får lite konstig prestationsångest på något sätt...men allt det där magiska går ju inte att planera fram, det måste komma av sig själv...

• Snart fru Wennerström

lite OT men viiiilken sommarvärme vi hade förra veckan, nästan liiite för varmt för min smak.. men härligt dock .. Låg på stranden heeeela helgen nästan .. brände upp mig lite
    .. nu skulle det tyvärr bli lite sämmre väder, märker det redan ..
    varit lite dött i tråden nu i helgen så jag antar att ni andra också njutit av värmen

• Ankan80

Hej!
    Ja, de sa att det var bara att lämna in blommorna till dem typ så fixade i dem i vaserna. Toppenbra.
    Vi fick ett tips om att sova på Lilton. Är det något du känner till?
    Det var inga problem med att vi blev färre gäster än som sagts från början så det kändes också skönt.

Tror det kan bli lite magiskt på Klitterhus också .

aprilsolen skrev 2008-06-09 12:25:28 följande:
    Ankan80: Va kul! Jag fick också ett jättegott intryck av Camilla och Linda när vi var där. Berättade de att man kan få låna glasvaser/skålar till borden om man vill ha blomdekorationer? Smart om man vill slippa köpa.I helgen var vi på bröllop i Hälsingland, två nära vänner gifte sig - och det var som en saga hela dagen...Vädret, omgivningarna, kyrkbåten de blev rodda i, spelemännen, maten, talen... jisses, det var verkligen perfekt in i minsta detalj. Inte så där over-the-top perfekt, utan bara magiskt. Så där som jag själv vill ha det i september. Måste erkänna att jag får lite konstig prestationsångest på något sätt...men allt det där magiska går ju inte att planera fram, det måste komma av sig själv...
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)