Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

    SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

    Snart fru Wennerström skrev 2008-05-17 12:30:38 följande:


    äckling; jag kom på en låt åt dig... "lyckorus" med elin sigvardsson.. de e fin
    Den ska vi ha! Älskar den. Har för mig att jag föreslog den och att den hamnade på äcklings kanske-listan...för riktigt perfekt tyckte hon nog inte att den var Eller minns jag fel?
  • Fröken förväntan

    Festprogrammet är ju det roligaste att gör tycker jag men så är det ju också sånt som jag pysslar med i min utbildning... skulle inte fixa att någon annan gjorde det Och, ja att vi kvinnor alltid måste ha kontroll beror väl på förväntningar från andra i kombination med vår egen ovilja att släppa kontrollen. Troligtvis socialt nedärvt ända sen den där apan Lucy (eller vilken urmoder man väljer att tro på)

  • Fröken förväntan

    Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 09:42:18 följande:


    jo det bli ju det, men det SKA gå!.. jag håller er uppdaterademen jag tror bara det blir mer rörelse så ska det som sagt inte va några problem. Det är ingen som behöver ha ommålat hemma?.. för just vi denna tidpukt förra året, stod vi i en flytt och målade om heeela lägenheten, DÅ gick det neråt på vågen många happ
    Tänkte bara skicka ett uppmuntrande "klart det kommer att gå". Vinter i kombination med plugg brukar vara förrädiskt
  • Fröken förväntan
    Troll1 skrev 2008-05-19 12:57:13 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 12:50:07 följande:Jag har ingen aning varför. Hormoner?? Vadvetjag. Tråkigt är det och fult. Jag är i allafall 40 år. Ska det aldrig ta slut? Får hppas på persikohy vid 60! Jag får köpa en rejäl push-up ja. Falsk varudeklaration kallas det...Hade tjockt hår med självfall som gick nedanför bh:n. Gick till en ny frissa och hade bilder med mig på bra frisyrer. Uppklippt, fast långt. Vad gör hon? Klipper 15 cm på längden och tunnar ut på ngt sätt. Detta är 1 månad sedan och jag har fortfarande raschan. Skulle ha mkt hår på bröllopet. Hoppas det växer snabbare nu i 4 månader... Buhhuuuu! Mitt hår är min akilleshäl om man säger så. Det skulle ju dölja lite på ryggen också, så jag inte behöver känna mig "naken" med klänningen. Har börjat dricka Berocca, det brukar funka. MEN så arg man blir...Apropå väder, förra året var ett undantag. Regn heeela sommaren (nästan). I år blir vi kompenserade såklart!
    Jag kör också med falsk marknadsföring... här blir det lösa silikoninlägg eller en fet skumgummivaddering. Som tur är vet ju sambon redan vad han får Och persikohyn hade jag hoppats kom vid 40 Men utslag brukar i alla fall ofta bli bättre på sommaren. Vinterkylan och brist på sol brukar inte direkt uppmuntra hudens välmående. Förhoppningsvs går det över av sig självt... annars finns det ju receptfria krämer på Apoteket som kan vara värda att testa.

    Och väderrapporten från Linköping lyder: mulet! Men jag måste ändå sitta inne och skriva exjobbs-rapport så...
  • Fröken förväntan
    fyffy skrev 2008-05-19 16:20:53 följande:
    Ankan80: vi vägde många gånger och tog dubbla frimärken eftersom den vägde 21 gram. Så det kan inte vara fel på det.. en kompis har fått sin men inte mina föräldrar.. lite oroande
    Vi skickade våra i torsdags och några fick dem i fredags och några hade fått dem idag... Samtidigt har inte fått reaktioner från några vi faktiskt träffat sen vi skickade iväg dem så vi undrar om våra också var för tunga... vägde aldrig. Vi får nog göra en koll så småningom om reaktioerna uteblir?!
  • Fröken förväntan

    Hmm, jag börjar fundera på om mina syskon kanske inte heller ringer eftersom jag fyller år på onsdag... vi är praktiskt lagda i vår familj, två flugor i en smäll ni vet


    Troll1 skrev 2008-05-19 18:44:31 följande:
    Själv är jag förvånad att så få hört av sig alls. Så fiiina inbjudningskort o allt! Två av våra syskon har inte sagt ett ljud heller. Konstigt.
  • Fröken förväntan
    matildaochniklas skrev 2008-05-19 18:47:50 följande:
    Jag har lagt in lite bilder i mitt galleri, inte världens bästa men ändå =)Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 18:22:56 följande:
    Superfiiiin!
  • Fröken förväntan
    ugla skrev 2008-05-19 21:56:09 följande:
    Hej på er. Idag har ja beställt o lagt handpenning på min klänning känns helrätt såå nöjd.
    Grattis!!!
  • Fröken förväntan
    Troll1 skrev 2008-05-19 22:41:33 följande:
    Fin klänning MatildaochNiclas! Det är så trögt att gå ner tycker jag. Hur länge kan man skylla på graviditetskilon? Om inte annat kan jag ju skylla på åldern... Tittade på Anna Skipper och få program kan göra mig så sötsugen som det. Konstigt, men sant!
    Jag blir sötsugen av din presentationsbild... grrrr
  • Fröken förväntan

    Ja, svårt Troll1. Egentligen tycker jag inte att du behöver bjuda honom. Bara skicka tackkortet för dopet och låtsas som det regnar... och om killen sedan frågar din son eller dig så får ni helt enkelt vara ärliga och säga att det var ett missförstånd.

    ... men jag inser att det inte är så lätt i praktiken men jag tycker i alla fall att det är ok att göra så.

    Men bestämmer ni er för att han är bjuden så tror jag ändå att de uppför sig. De flesta brukar ju känna av läget och anpassa sig efter alla andra. Även om han "bara" är 20 eller 21.

    Lycka till, vad än beslutet blir!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)