• RangaTanga

Inspiration till festhäftets framsida önskas!!!

Som överskriften säger skulle jag behöva hjälp med inspiration till hur festhäftets framsida ska se ut. Jag får bara inte till det, resten är klart vad som ska vara i, så det är inget problem. Vore superglad om någon ville hjälpa mig! Min mail: joppegroda@hotmail.com. Bild på våra inbjudningar finns i mitt galleri, helst ska det vara något som passa med dem lite granna..

Tack på förhand!

//Anna
    starwoman.blogg.se/

• Svar på tråden Inspiration till festhäftets framsida önskas!!!
  • lillfraggel1

Jätte fina inbjudningar m.m. Om jag vore du så skulle jag göra framsidan till festhäftet likadant som dina inbjudningar dvs embossa krumelurerna på likadant papper. Jag kör lika på allt från inbjudningar - vigselprogram - festhäfte - tackkort.

Vad är det för fina guldpaket som du har i ditt galleri?

• Nathalienelly

Har du köpt färdigtryckta inbjudningskort eller gjort själv? Du kan väl köra ivoryfärgat omslag med guldfärgatband runt som på inbjudningarna..

• RangaTanga

Åh Tack! Jag tror jag ska köra på samma precis som du säger snyggast så! Guldaskarna skickade vi inbjudningarna i

lillfraggel1 skrev 2008-05-16 18:30:26 följande:
    Jätte fina inbjudningar m.m. Om jag vore du så skulle jag göra framsidan till festhäftet likadant som dina inbjudningar dvs embossa krumelurerna på likadant papper. Jag kör lika på allt från inbjudningar - vigselprogram - festhäfte - tackkort.Vad är det för fina guldpaket som du har i ditt galleri?
  • RangaTanga

De är gjorda själv, tror på din idé! Tack!

Nathalienelly skrev 2008-05-16 18:31:26 följande:
    Har du köpt färdigtryckta inbjudningskort eller gjort själv? Du kan väl köra ivoryfärgat omslag med guldfärgatband runt som på inbjudningarna..
  • Kärlek ger näring åt själen

RangaTanga bild på vår första sida på Festhäftet finns i galleriet

• Kirsto

Jag tycker det skulle vara jättefint med samma papper som på inbjudningskorten (det vita) och sedan stämplarna mot varann precis som på korten men lite närmare varandra. Mellan stämplarna kan ni ha era namn. Förstås snyggast om de också kunde stämplas i guld, men annars kanske printern kan stå till tjänst med det.

• RangaTanga

Tack för era tips ni som skrivit

Svar på tråden Inspiration till festhäftets framsida önskas!!!