• sotj

Stockholmsbrudar! Vilken fotograf har ni till bröllopet?

Ja, jag är nyfiken på vem som kommer att fota er på den stora dagen!
    Själv har jag ingen aning men behöver lite tips och ideér

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 09:28
    Om ni vill så berätta gärna vad ni fick betala för fotografen...

• Svar på tråden Stockholmsbrudar! Vilken fotograf har ni till bröllopet?
  • Anka2008

Vi har bokat Marit på Vi-foto.

• anna 2008

Vi har bokat Linda på www.lindisima.se och vi kommer att betala 8 900 kr för det bokade paketet men vet redan nu att vi nog kommer att köpa till fler bilder än vad som ingår samt också en del högupplöst, så vi räknar med att hamna på mellan 13-15 000 kr.

Det är rätt mycket pengar men för oss var det inget alternativ att snåla på just fotografen och vi gillar båda alla hennes bilder. Nu så här innan så går jag in nästan varje vecka och tittar på nya bilder från andra bröllop och myser över att det snart är dags för oss .

• anna 2008

Vi har bokat Linda på www.lindisima.se och vi kommer att betala 8 900 kr för det bokade paketet men vet redan nu att vi nog kommer att köpa till fler bilder än vad som ingår samt också en del högupplöst, så vi räknar med att hamna på mellan 13-15 000 kr.

Det är rätt mycket pengar men för oss var det inget alternativ att snåla på just fotografen och vi gillar båda alla hennes bilder. Nu så här innan så går jag in nästan varje vecka och tittar på nya bilder från andra bröllop och myser över att det snart är dags för oss .

• anna 2008

Hmmm... hur lyckades jag med det där... dubbla inlägg...?

• Kungslilja

Lieselotte van der meijs www.vdmfoto.se
    Hon är världens gulligaste och superduktig. Vi betalar 10 000 för 2 timmar och 30 bilder.

• Kanada Hjarta Sverige

Vi har oxo Malin - verkar kanon!
    6300 for 3h

Veronica70 skrev 2008-05-19 10:50:28 följande:
    Vi har Malin Mauritsen, supertrevlig dessutom!www.mauritsen.se
  • TyresöBrud

Vi kommer att ha Jenny Hammar, känns jätte bra!

• Baby1

Vi har bokat Kim Lill, finns också här på BT
    www.kimlill.se

Känns kanon! Vi blev rekommenderade honom.

• Iqu

Hej!

Vi ska en fotograf som heter Juliana från fotografen More than words. Superduktiga fotografer har de på det företaget.

• lillP

Vi kommer att ha Fotografica www.fotografica.se från Norrköping. Två helt underbara killar som fotar. De ska hänga med 11h och tar 500kr/h (tillsammans). Bilderna betalar vi separat för. Har man träffat dem vill man inte ha några andra

• Nettis72

Vi har precis bokat en mycket bra fotograf i Kärrtorp. Vi fotade vår son där för ca 4 1/2 år sedan ( Då var han 1 år )
    Otroligt duktiga och proffsiga med barn. Min son var lite gnällig men de inväntade honom och fick toppenbilder

Pris för bröllosfotografering 2500:- i studio, 1000:- extra om man vill fotas utomhus. Paketpris 3990:- då ingår 8 bilder och 20 st tackkort ( tror jag ) Mycket bra omdömen på eniro
    De heter Christer fotoverkstad

/Nettan

• silvera

Vi hade Björn Sorkin, som fotograf. Han var med oss hela dagen, och det till ett överkomligt pris. (vill inte skriva ut det här eftersom han ahr höjt priset lite)
    www.sorkin.se

Svar på tråden Stockholmsbrudar! Vilken fotograf har ni till bröllopet?