• Elleine

Panik! med bröllopsresan. Tips om mysig snabbsemester i sverige!?

Vi hade planerat en 5 dagars vistelse i varberg på spahotell, ett erbjudande som vi hade hittat. Idag när jag skulle boka så var det slut i juli så nu är det helt kört..:(

Vill nu ha snabba tips på mysiga minisemestrar man kan göra i Sverige ett par dagar efter bröllopet. Detta blev ett stort stressmoment för mig nu usch!

Så efterlyses:
    Mysig romantisk kortsemester i sommarsverige, inte för dyrt helst. Alla förslag tas tacksamt emot allt från bilsemster till lyxspa!

• Svar på tråden Panik! med bröllopsresan. Tips om mysig snabbsemester i sverige!?
  • Krystal

Eller Tyskland...jag och min m2b åkte på en minikryssning till Kiel (från Göteborg) tidigare i våras. Och det var ack så mysigt. Vi båda uppskattade den resan mycket...gör gärna om den

• majsannio

Prova att titta på www.dtftravel.se. Där finns det massor till bra priser. Både sverige och utomlands.

• Fru Edel

Spa hotell i Tellberg i Dalarna vid sjön Siljan. Ska vara otroligt vackert och mysigt, ett par som gifte sig förra sommaren vet jag åkte dit på weekend direkt efter vigseln och hade det kanonbra!

• Kärlek08

bomans i trosa - superromantiskt!!

• allehanda

Lyxig vandrarhemsvistelse på Österlen? Ta med bilen och upplev vår lilla hörna av Skåne,god mat,fina stränder,spa eller Kiviks marknad,Stenshuvud och en dagstripp till Köpenhamn.
    www.skanetranas.com

• valkyriana

Smögens havsbad är helt underbart!

Om ni kan tänka er att åka till Polen har de fina spa anläggningar för lite pengar

• AnnaochHenrik

Kolla in www.countrysidehotels.se De har samlat en massa fina, romantiska hotell i hela Sverige! Vi ska bo på fyra hotell, slott och herrgårdar som ingår i den kedjan när vi åker på bröllopsresa!

• JJES

Jag o min sambo kommer att åka på en mordkryssnning till Kiel några dagar efter vår vigsel. Tre rätters middag o mord...kan det bli bättre?!

• Babajaga

en resa till vackra skagen kanske?

• HurraViSkaGiftaOss

Vart i Sverige bor ni?

• Robina67

vi funderar på Grythyttan eller Visby

• furillen

gotland är ju grymt! kolla in:
    furillen.nu/cgi-bin/Furillen_Visit.exe (där ska jag gifta mig...)
    www.pontusfrithiof.com/ff/main.php (nytt ställe, verkar rätt coolt)
    www.storakarlso.com/ (hit går vår "lilla" bröllopsresa direkt efter bröllopet. enligt mig världens vackraste plats)
    www.muramaris.se/ (mysig gård)
    www.hotel1.nu/comers/pages/ (mysigt hotell i visby. bröllopsnatten för oss)
    www.gasemora.se/ (kan ej hotellet, men fårö är fint!)
    www.gotland.info/ (gotlands turist-sida. sköna tips)
    lycka till

• hemse

Kom till gotland,håller med furillen........

• furillen

ojdå. var precis själv inne och kollade in spa-hemsidan. de har visst inga behandlingar på sommaren :(
    men de verkar ha mysigt boende (tom en bröllopssvit) och bassäng.

• Bella 81

Åk på spa i Baltikum istället. Enormt utbud och kostar typ hälften jämfört med hemma.

Svar på tråden Panik! med bröllopsresan. Tips om mysig snabbsemester i sverige!?