Hej igen! Nu är jag förlovad och otroligt lycklig!! Det var ju planerat till midsommarafton, ringarna låg i asken champagnen var kyld och jordgubbarna rensade. Vi hade ju i nte planerat exakt hur det skulle gå till men jag tänkte att min sambo skulle få chansen att bestämma. Förmiddagen gick och det blev dags för sillunchen. Vädret var strålande. Då frågade min sambo hur vi skulle göra och han tyckte att jag skulle bestämma. Vi åt klart och dukade av och diskade. Då kommer svärföräldrarna och var fikasugna!!! Det är alltid trevligt när de kommer, men just då ville vi att de skulle åka snart. När de åkt bad jag sambon hämta champagnen och jag tog jordgubbarna. Sen gick vi ner till bryggan. Där på bänken tog vi fram ringarna, satte den på varandras fingrar, skålade, åt jordgubbar, myste i solen och förklarade vår kärlek för varandra.... och grät en skvätt. Mest jag. Jag sa´ att jag ville gifta mig om 1-2 år, men att min sambo skulle få betämma när. Han sa´ att jag i o m det hade "sått ett frö" och så skojade han och sa´ att han skulle "höra av sig". :) Det blev en underbar stund där på bryggan. På söndagen kom min svägerska med familj. Jag kunde inte låta bli att visa henne ringen och hon sa´ att jag var den rätta för hennes bror. Svärisarna kom också och gratulerade glatt! Ja, så blev det. Nu ska vi ha semester, så ha en skön sommar allihopa.