• Sam3

Tack kort?

Hej har en fundering angående tack kort. Vi ska ju bli fotade av en bekant till oss så då får vi ju inte automatiskt välja hos en fotograf. Var beställer ni som inte tar hos en fotograf?
    Calligrafen har tyvärr inga som föll mig i smaken. Kan man beställa från tex fuijifilm eller e det inte "godkännda" som tack kort? Vi har bröllop och dop i ett så vi tänkte att det skulle räcka med ett kort.

Hoppas ni förstår frågan:)

• Svar på tråden Tack kort?
  • fru Trul

Jag betällde nåt liknande dom här korten för då kan man ha flera olika foton på kortet....

• Sam3

Hej villka e dom här*?

fru Trul skrev 2008-05-13 22:33:20 följande:

Jag betällde nåt liknande dom här korten för då kan man ha flera olika foton på kortet....
  • Sam3

Till dem ingår ingen "ram" som man sätter över kortet va?

stinakina skrev 2008-05-13 22:46:11 följande:
    Vi funderar på att köpa dessa:www.pandurohobby.se/pan/IboxServletOm möjligt ska vi se till att hamna på kort med gästerna, och sen göra tackkort av dessa..
  • förväntansfullbrud

Vi tänkte nog beställa från en vanlig fotoaffär. Kostar inte så jättemycket, 7:- st och då ingår kuvert. Det finns lite olika motiv o välja på & om man vill ha en bild eller två.

• stinakina

Nä, ingen ram, de är dubbelvikta (hoppas jag) och vi limmar fast kortet i...

Sam3 skrev 2008-05-13 23:23:00 följande:
    Till dem ingår ingen "ram" som man sätter över kortet va?
  • fru Trul
    Sam3 skrev 2008-05-13 23:22:09 följande:
    Hej villka e dom här*? fru Trul skrev 2008-05-13 22:33:20 följande:
    Oj jag glömde länken sorry
    Här kommer den;
    www.qpix.se/design/3ZKoKYu7zxnRYJ

Här lägger man in egna foton och bestämmer hur många kort man vill ha...
  • Sam3

fru trul

Jätte bra sida...den kommer nog till användning:)

• 20080301

Vi framkallade vanliga kort för 3:- kortet i en vanlig fotoaffär sen köpte vi kort och kuvert på exlibris det var inte speciellt dyrt

• Kärlek ger näring åt själen

Jag har köpt vanliga dubbelvikta kort på Panduro och sedan så klistrar vi in ett "vanligt" kort i där. Och skriver på andra sidan

tror det blir snyggast :)

Svar på tråden Tack kort?