• signe08

kostnad för bröllopstårta?

Vad betalar ni för er bröllopstårta? Jag har hittat en väldigt god tårta men priset var rätt saftigt, 45 kr/person...

• Svar på tråden kostnad för bröllopstårta?
  • Tilldis

Är oxå på jakt efter en tårta men har ingen bra uppfattning om vad den "får" kosta....

• Blondie77

vi kommer att betala 45 kr per bit, det är riktigt dyrt tycker jag men det kommer bli en vacker och väldigt god tårta så det får gå :)

• 090704

vi ska ha en trevånings tårta som smakar typ som prinsess tårta och den kostar "bara" 25 kr biten! ett fýnd tycker jag!

• misstrixie

Vi ska ha en femvånings tårta med chokladmousse och passionsfruktmousse inuti. Den kostar 30 kr/biten och ställning + extra fat i "guld" ingår.

• marjoh

Jag fick ett pris på 52 kr/bit
    det tänker jag inte betala.

• Fredrik och Sabine

Vi betalar 3800 kr för vår tårta för 60 pers.
    Svindyrt...men det är det värt för det är ett riktigt konstverk hon ska göra!

• signe08

hm..det lite som de berättade i programmet plus härom kvällen. Bara för att det är ordet bröllop med så blir det mycket dyrare. Samma tårta jag hade kollat på skulle kosta 28 kr/ pers om det var ett vanligt kalas. Vad trött man blir!

• Tilldis

Helt hopplöst att man ska behöva betala bara för ordet "BRÖLLOP". Vad är det som gör deras jobb annorlunda? Tårtan är ju likadan och smakar samma!

• 20080301

Våra tårtor till 40 st kostade 880:-

• lycklig78

Vi betalar ca 50 kr/bit

Vit våningstårta.

Svar på tråden kostnad för bröllopstårta?