kostnad för bröllopstårta?
Vad betalar ni för er bröllopstårta? Jag har hittat en väldigt god tårta men priset var rätt saftigt, 45 kr/person...
Vad betalar ni för er bröllopstårta? Jag har hittat en väldigt god tårta men priset var rätt saftigt, 45 kr/person...
Är oxå på jakt efter en tårta men har ingen bra uppfattning om vad den "får" kosta....
vi kommer att betala 45 kr per bit, det är riktigt dyrt tycker jag men det kommer bli en vacker och väldigt god tårta så det får gå :)
vi ska ha en trevånings tårta som smakar typ som prinsess tårta och den kostar "bara" 25 kr biten! ett fýnd tycker jag!
Vi ska ha en femvånings tårta med chokladmousse och passionsfruktmousse inuti. Den kostar 30 kr/biten och ställning + extra fat i "guld" ingår.
Jag fick ett pris på 52 kr/bit
det tänker jag inte betala.
Vi betalar 3800 kr för vår tårta för 60 pers.
Svindyrt...men det är det värt för det är ett riktigt konstverk hon ska göra!
hm..det lite som de berättade i programmet plus härom kvällen. Bara för att det är ordet bröllop med så blir det mycket dyrare. Samma tårta jag hade kollat på skulle kosta 28 kr/ pers om det var ett vanligt kalas. Vad trött man blir!
Helt hopplöst att man ska behöva betala bara för ordet "BRÖLLOP". Vad är det som gör deras jobb annorlunda? Tårtan är ju likadan och smakar samma!
Våra tårtor till 40 st kostade 880:-
Vi betalar ca 50 kr/bit
Vit våningstårta.