• RosaPärlan

Dotter ratar sin mor

Har skrivit här tidigare ang en dotter som inte vill veta av sin mor. Nu har min m2b prata med sin syster om att deras mor givetvis är bjuden till bröllopet. Då blir hon tveksam till att komma på sin brors bröllop!! Asså är detta tråkigt eller vad??!!?? Fan för familjeförhållanden!!! Snacka om att förstöra!! De e ju visserligen 1 år tills bröllopet stundar o det kan hända mkt tills dess men i dagsläget blir det nog så här. Ikke klokt!!

• Svar på tråden Dotter ratar sin mor
  • FruRålin080808

Det är alltid kompicerat med familjen! En del ska tycka en massa, andra gråter för att de inte får bestämma hur andras bröllop ska vara eller vilka som ska stå på gästlistan.Sen har vi dem som helt enkelt är så tjuriga att de inte kan uppföra sig som vuxna och vistas i samma rum i ett par timma. Jag förstår att ni tycker att det är tråkigt men det är ju ett val hon gör och något otroligt viktigt i sin brors liv som hon går miste om. nSe det som hennes förlust och gräm er inte alltför mycket(även om det är väldigt tråkigt)
    Jag har valt att inte bjuda min mamma på vårt bröllop, mem det är mitt val och det ligger en massa saker bakom mitt beslut. Jag hoppas verkligen att din blivande svägerskaändå väljer att svälja sin stolthet och kommer på ert bröllop. Lycka till och en stor kram!

• RosaPärlan

Tack så mkt FruRålin!!

• ganesha

Ja, jösses så folk kan göra. Kan inte för mitt liv förstå hur det kan skära sig så extremt mycket att de inte kan hålla sina känslor på plats, för att hedra sin bror/son. Det är ju en sak att de vägrar komma på varandras högtider...

Jag hade helt klart bjudit båda två, med tydlig information om att de andra var bjuden och att jag önskade att båda kunde komma och att de höll sig på mattan. Sedan hade jag nog lutat mig tillbaka och lagt armarna i kors - fighten som kanske följer är upp till dem.

Jag hoppas det löser sig för er!

Svar på tråden Dotter ratar sin mor