• Kärleksvindar

nu har det hänt..min möhippa

Hej Alla!!
    Nu har det hänt!!!!!!Min möhippa blev av igår

Under hela dagen satt jag o väntade och inget hände och när jag gett upp hoppet ringde telefonen 15.30.
    min vännina sa att jag hade 5 minuter på mig att säga godnatt till min familj senskulle jag komma ut p parkeringplatsen..

Och väl kommen dit stod Ammi där med en multivitamin som jag skulle dricka och en karta vart jag skulle gå.

kommen en bit på vägen stod min svärmor med en drink osv

sen var alla samlade på torget och där väntade vi på 2 bilar som körde oss till Åstorp i en lokal..jag hade ingen aning var vi gjorde där!!!
    men jag skulle spela in en skiva...Tuch me med samanta fox
    och texen till den kunde ja inte så jag valde då främling med carola..o gud vad det lät för jäkligt..min svärmor fick lämna tudion för hon skrattade sååååå.

efter detta blev det utsmyckning så klart..Tiara,blöja blå kjol och lila byxor o gula benvärmare...som jag såg ut..sen hade dom gjort en T-shirt med foto och godis bh som jag fick sälja under kvällen..200kr fick jag hop.

tog tåget tll Helsingborg och det blev dans o sprit o dans..lamig inte i sängen föränns 05.00 i morse..fy fasen vad jag är trött i dag..men en minnes värd kväll kan jag säga.

Bilder kommer jag lägga in senare när Ammi mailat över dom.
    Kramar

• Svar på tråden nu har det hänt..min möhippa
  • Humlan66

Verkligen roligt att man har vänner som vill hippa en :-d

• Majsis2008

vad bra din dag blev bra, pratade ju med dig här på morgonen och då var du nervös...

• Kärleksvindar

Jo, visst vad jag det men nu är det över!!!!

Majsis2008 skrev 2008-05-11 19:24:01 följande:
    vad bra din dag blev bra, pratade ju med dig här på morgonen och då var du nervös...
  • nennesjuttioåtta

hihihi då gjorde det inget att du visste datumet då? Låter som en grymt rolig dag!

• Miss Blue

Låter som ni hade skoj!

• matildaochniklas

Låter som en rolig hippa, härligt!

• Kärleksvindar

Nej det gjorde ingeting för jag blev ju osäker till slut när kl blev så mycket..och det var verkligen en grymt rolig kväll..

nennesjuttioåtta skrev 2008-05-12 13:57:05 följande:
    hihihi då gjorde det inget att du visste datumet då? Låter som en grymt rolig dag!
Svar på tråden nu har det hänt..min möhippa