• Långö2008

Skor till bröllopet!

Vet inte alls hur jag vill att mina ska se ut. Har ni bilder på era??

• Svar på tråden Skor till bröllopet!
  • grabbarna

ja det var kanske i ditt galleri jag såg dom för jag snappade upp tipset från nån här men tyvärr fanns dom inte i min stl dom är ju jättesöta

Nufsan skrev 2008-05-08 21:54:11 följande:
    Dom har jag köpt
  • Nufsan

Ja, jag blev så glad för jag har haft riktig ångest över att hitta skor. Jag har lurat på ett par "kängor", men när jag väl bestämde mig för att köpa dem hade de höjt priset från 850 kr till 2 125 kr, från en dag till en annan. Helt sjukt vilken höjning

• grabbarna

ousch det var en häftig höjning...

• swordfish

Jag har köpt nya skor idag!! hade köpt ett par ivory lackfärgade pumps med öppen tå från vagabond. Men dem känns inte alls sköna längre... Någon som vill köpa? stl 37...
    Så idag har jag köpt ett par jättesöta skor från Diba, som jag lagt in i mitt galleri. Så himla sköna på en gång! en aningens för liten klack kan jag tycka, men samtidigt kommer jag verkligen kunna ha dem här hela dan och hela natten!!

• FruRålin080808

mina finns i mitt galleri...ÄLSKAR dem=)

• grabbarna

åh ja dom är jättefina...såg ett par vita på tradera nån gång i fjol men bjöd inte på dom och det grämer mig å det grövsta

FruRålin080808 skrev 2008-05-08 22:44:26 följande:
  • Kärlek ger näring åt själen

De är såå snygga Funderade på att beställa när jag beställde ett par andra men är så dum när det gäller sådana skor för jag är livrädd för att jga inte kan ha dem. För jag har en konstigt bred fot

FruRålin080808 skrev 2008-05-08 22:44:26 följande:
  • lillan31

http://www.brollopstorget.se/hem/lillan31/galleri.php#

här är mina

• Långö2008

Tack för alla tittar!

Någon mer??

• Mikabella

Finns bild i mitt galleri... Älskar dem!!

Svar på tråden Skor till bröllopet!