• fiinen

Måste kanske ställa in allt...SNYFT!

Vi kanske måste ställa in allting! Allt är nästan klart och allt som går att betala är färdigt. Fick igår veta att min mor fått en stroke (hjärninfarkt) och ligger på sjukhus. Besökte henne med ungarna och min m2b för att nästan kollapsa totalt. När jag såg henne och märkte att hon inte kunde prata ordentligt så föll allt inom mig som ett korthus. Nu har jag TOTALT tappat all bröllopsglädje och ens tanken på att gifta sig är nästan helt borta. Jag hade verkligen sett fram emot detta och man blir ju så känslig när man planerar bröllop har jag märkt. Det är nästan som att vara gravid.

Vill inte ställa in när man är så nära mållinjen men hälsan är värd mycket mer !!!

• Svar på tråden Måste kanske ställa in allt...SNYFT!
  • Lady o Lufsen

Min papa ligger inne just nu för sin tredje stroke- förstår exakt vad du går igenom!!!!!
    Nu sist fick han även epilepsi-anfall...

Inboxa mig om du vill!
    Kram/ Lady

• SacredHeart
    gud vad tråkigt för dig..... *kram* När är det tänkt att ni ska gifta er?? Hon kanske piggar på sig fortare för att få vara med?? Att hon blir sporrad liksom.
  • fiinen

Vi gifter oss en fredag den 27:e juni så det är ju lite tid kvar men all min glädje försvann.

• fiinen

Hur inboxar man? Dum fråga men är relativt ny och kan inte allt ännu :)

• matildaochniklas

Usch! Förstår att det känns jättejobbigt!

Men du tror väl inte att din mamma vill att du ska ställa in bröllopet. Hon vill säkerligen inget hellre än att du ska få uppleva den glädjen!

Massor med kramar till dig och din mamma!

• fiinen

Tack för alla fina ord och pepptalk. Kanske har ni rätt i att hon blir bättre och kan vara med eller vill ändå att jag får uppleva lyckan.

• matildaochniklas

Det är jag säker på att hon vill!

Hoppas att hon blir bättre snart!

• valkyriana

Åå nej vad hemskt! Förstår att det är svårt att tänka på bröllop då något sådant har hänt.
    Det posiviva är att hon KAN prata, hon kan säkert bli som förut. Jag är ju ingen läkare, men en anhörig till mig fick en ordentlig stroke så ahn varken kunde andas själv eller röra sig.
    Idag så pratar han och är medvetande. Då allt hände trode vi aldrig att han skulle kunna ta sig tillbaka. Vi trode att han var borta.

kram! Som andra har sagt, din mamma vill med all säkerhet att du ska gifta dig och att du ska vara lycklig.

• fiinen

Ska hälsa på henne snart men vet inte om jag pallar. Det är så svårt att låta bli att gråta och jag vill ju inte visa henne att jag är ledsen men orolig.

• grabbarna

oj så jobbit men du det är ok att gråta även inför den som är sjuk det kan tom ibland kännas bra för den som är sjuk att man vågar vara ledsen tillsammans.....

Svar på tråden Måste kanske ställa in allt...SNYFT!