• galnegreta

Två frågor

Hejsan tjejer!

Jag har två frågor som ni säkert kan hjälpa mig med.

Jag och min sambo ska vara vittnen när ett par kompisar till oss gifter sig i rådhuset. Dom ska gifta sig nu och ha fest vid ett senare tillfälle, antagligen. Dom gifter sig hemligt nu när vi ska vara med. Jag känner att jag vill köpa nåt och ge till dom direkt efter dom har gift sig. Rätt eller fel?? Har ni tips på vad man kan köpa??

En fråga till.
    Vill ha tips på vad man kan skriva för roligt i vigselannonsen i tidningen

• Svar på tråden Två frågor
  • Tooticki

Våra vänner gifter sig brogerligt om 1,5 vecka och till dem ska vi ge två biljetter till en uppsättning av Sweeney Todd (sammanlagt 750 kr) + ett argentinskt vin (i 200-kronorsklassen) då de kommer åka till Argentina på bröllopsresa.

• galnegreta

Åh vilken bra idé med biljetter till nåt Ska fundera lite på den.
    Hittade en tråd om att nån skulle beställa en dörrskylt till sig själv. Funderar på om jag kanske ska köpa en sån till dom...

Tooticki skrev 2008-05-07 09:53:36 följande:
    Våra vänner gifter sig brogerligt om 1,5 vecka och till dem ska vi ge två biljetter till en uppsättning av Sweeney Todd (sammanlagt 750 kr) + ett argentinskt vin (i 200-kronorsklassen) då de kommer åka till Argentina på bröllopsresa.
  • Tooticki

Ja, det kan ju vara en bra idé. En annan grej är att gå till systemet och köpa ett portvin/champagne el liknande som ska lagras x antal år som de kabn dricka på sin 10:e bröllopsdag t ex. Eller presentkort på en restaurang eller vin-, champagne-, ost-, whisky-, eller chokladprovning.

• galnegreta

Ja men det lät ju superbra med champagne som ska lagras. Och nåt fint kort med en fin text till. Det ligger etta på min lista nu.
    Tack så mycket

Tooticki skrev 2008-05-07 09:59:16 följande:
    Ja, det kan ju vara en bra idé. En annan grej är att gå till systemet och köpa ett portvin/champagne el liknande som ska lagras x antal år som de kabn dricka på sin 10:e bröllopsdag t ex. Eller presentkort på en restaurang eller vin-, champagne-, ost-, whisky-, eller chokladprovning.
  • galnegreta

Nån mer som har tips och idéer?

• galnegreta

Vad tror ni om att köpa en namnskylt till dom med deras nya gemensamma namn??

Behöver er hjälp nu tjejer

Svar på tråden Två frågor