• egala

Tips på morgongåva?

Hej!Är det någon som har något tips på vad jag ska ge min blivande man i morgongåva?

• Svar på tråden Tips på morgongåva?
  • blivande fru carlsson

lindahallman!
    Vad menar du med 52 romatiska veckor? Hur hade du tänkt dig?

• Ailicec

Jag håller på och gör en personlig bok till honom på gordinegenbok.se. Man lägger in bilder och kan skriva texter. På varje sida är det en bild på någon speciell inom vår familj eller någon plats och så står det under bilden: Jag älskar dig för att... Sedan är det speciella egenskaper som han har och som är speciella för honom eller oss. Ett minne att behålla! Men jag funderar på om det kanske är något som jag mer skulle uppskatta än honom, men men... Han får nöja sig med det! Haha...

• lindahallman
    SusanneLee skrev 2008-05-08 09:28:31 följande:
    [citat]
    52 romantiska veckor är som skraplotter. En gång i vekcan skrapar man fram något man ska göra tillsammans, något romantiskt. Kolla här t.ex.:www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/...

precis! det är olika uppgifter man ska göra för varandra varje vecka utan att den andre vet vad det är för något :)
  • propp

Jag har nog precis bestämt mig för att köpa en egen vinrad i Frankrike till min m2b

• 20080802

För första gången hittar jag förslag som skulle kunna funka till min käraste...

lindahallman: Vet du något om vad som egentligen står på de där korten? Kul idé men känner att det kan bli väldigt fel också...

FruStolpe: Klart bästa tipset hittills. TACK!! Har du något bra tips på var man kan hitta fina namnskyltar?

• Humlanhubbe

Vart bestälde du?Låter som en kul idé!

FruStolpe skrev 2008-05-07 09:20:31 följande:
    Jag beställde en handgjord namnskylt till vårt hus med vårt nya gemensamma efternamn på.
  • 080628

Jag funderar också på det! Har du hört någon som gjort det och är nöjd?

propp skrev 2008-05-08 15:58:34 följande:
    Jag har nog precis bestämt mig för att köpa en egen vinrad i Frankrike till min m2b
  • propp

080628 skrev 2008-05-08 18:24:05 följande:

Jag funderar också på det! Har du hört någon som gjort det och är nöjd?
    Nej, tyvärr känner jag inte någon som gjort det, men har läst lite om det här på BT samt att det står mycket info på de hemsidor jag varit inne på.
  • ganesha

Haha, skulle jag ge något som han verkligen tyckte om så skulle det väl bli ett par 1TB hårddiskar...eller helårsprenumerationer på Ernie, Larsson, Pondus och Herman Hedning.

Ska ta en titt på de där 52 romantiska veckorna. Kanske kan man göra om det till 12 romantiska månader och göra det själv? 52 känns som ett stort projekt, men 12 är ganska överkomligt...

• modigsonesson
    propp skrev 2008-05-08 15:58:34 följande:
    var hittar man det?
  • Fru Hilde

Jag gav min man en sådan här www.kagab.se/butik/dewalt-tigersag-dw310k-269.html

Kanske inte ett dugg romantiskt, men definitivt något som gav honom ett par tårar i ögonvrån En trevlig lyxpryl som aldrig egentligen är tillräckligt nödvändig för att motivera ett köp... så den fick han.

Grejen är ju den att man kan ge vad som helst. vitsen är ju att ens partner blir riktigt lycklig över gåvan.Det kan ju vara en vinrad, en tigersåg eller en romantisk dag i veckan m.m. Möjligheterna är oändliga

• Aleta

...den som finge en tigersåg...suck

• ganesha

...den som visste vad en tigersåg var... *flinar*

• lindahallman
    20080802 skrev 2008-05-08 16:09:33 följande:
    För första gången hittar jag förslag som skulle kunna funka till min käraste...lindahallman: Vet du något om vad som egentligen står på de där korten? Kul idé men känner att det kan bli väldigt fel också...FruStolpe: Klart bästa tipset hittills. TACK!! Har du något bra tips på var man kan hitta fina namnskyltar?
    läs här så får du några tips på vad som kan stå på korten brollopstorget.se/Forum-1-10/m2700728.html

jag tänker att jag beställer och är det sen något kort som inte passar eller som vi inte vill göra så hoppas vi bara över det
  • HurraViSkaGiftaOss

Vi ska inte ge varandra någon morgon gåva. Vi ger varandra ett underbart bröllop och en härlig smekmånad.

• modigsonesson

nu har jag köpt biljetter till Elton John-koncert... det blir nog bra...

• 20080802

också bra tips!

modigsonesson skrev 2008-05-09 09:20:17 följande:
    nu har jag köpt biljetter till Elton John-koncert... det blir nog bra...
  • estrella1

Jätte bra ide med 52 romantiska veckor! Var precis inne och beställde den!

Svar på tråden Tips på morgongåva?