• 2BMrsGhost

    Sahlgrenska metoden

    Börjar idag på Sahlgrenska metoden. Gjort den förr, för hundra år sedan, och de funka fint fint! Hoppas på lika goda resultat denna gång. Fast det visentliga för mig är att jag får chans att bryta cola och choklad suget jag har samt att när ja väl tappat vikt att jag kommer till en vikt jag trivs i. Har 30 kg övervikt och blir överlycklig för 5-10 kg minskning. Every pund counts!

    Någon mer som har eller håller på med den ?

  • Svar på tråden Sahlgrenska metoden
  • 2BMrsGhost

    ja jag har testat den tidigare

    min mamma har oxå testat den och trivs med den

  • Catalina

    tack...men jag måste nog säga att den är lite tuff i början på veckan...men det ska nog gå.....håller på med en reningskur nu så att det ska bli lättare att gå ner i vikt.....tänkte att jag skulle testa den här kuren ihop med method draine slim när jag påbörjar den om ett par veckor

  • 2BMrsGhost

    alright med de kan ju va någonting, man kan ju flytta om och så i menyerna de e helt ok, antar att de första dagarna är för att rensa ut och fasta lite så..... och det gör du ju ändå..... lägg upp det som du känner bäst. När jag gjorde den sist la ja om lite efter hur ja visste hur aktiv ja skulle vara under veckan å dagen.

  • Catalina

    jag kommer nog att flytta runt lite på menyn....beroende på vad jag känner för just den dagen...hur länge kan man fortsätta med den här kuren?

  • 2BMrsGhost

    4 veckor är den på

    känn av i kroppen hur du mår och gör den inte för länge men om du har ett på kanske 6 veckor framåt så hade ja satsat.....

    viktigast är att du lyssnar på kroppen

  • Catalina

    jag har till slutet på juni på mig...sen ska jag nog lägga ner banteriet för denna gång.....vill ju inte att klänningen ska vara för stor när jag väl ska använda den.

Svar på tråden Sahlgrenska metoden