• Anonym

Tips på brudbukettvisning i Linköping!

Tänkte bara tipsa om att Ebbas Blommor på Sankt Larsgatan i Linköping kommer att ha visning av brudbuketter i morgon lördag (10 maj). Visningen håller på under hela dagen som dom har öppet! Kan vara kul att gå och få lite tips!

• Svar på tråden Tips på brudbukettvisning i Linköping!
  • Lotten

Hur länge är det öppet? Var ligger butiken? Jag är hör och häpna i Linköping imorgon!

• Lotten

Oj, va slarvig jag läser... hur hittar jag till butiken? Jag kommer inte från stan, men jag hittar till butiken Champagne. För de har så snygga kläder. Ligger det i närheten?

• Anonym

Nja, inte riktigt i närheten av champagne.... Ebbas blommor ligger som sagt på Sankt Larsgatan, närmare bestämt korsningen mellan Sankt Larsgatan och Storgatan. Följ Storgatan neråt från Stora torget (torget nästan precis vid Champagne som har den stora statyn med hästen i mitten) Ebbas blommor ligger precis i första stora korsningen med rödljus precis jämte Sankt Larskyrkan! Det är inte svårt att hitta!

(Hoppas länken funkar)
    www.gulasidorna.se/query&heading_exact=Blommor+-+Blomsterhandlare&mop=xx&mapcomp=GSID_15752929;;Ebbas+Blommor;;;;;;;;1489459;6476413;1;1;&mapstate=7;1489459;6476413;0;0;0;0;0;

• Lotten

Det där grejar jag! Tack för tips och vägbeskrivning!

• Anonym

Bra tips!!!!! Självklart får man gå dit en sväng och kolla!!!

• annaca

Ah! Tack för tipset!
    Vi ska ändå in till stan och se SOF-kårtegen imorrn!

• Nemea

Hej tjejer!

Åkte förbi den lilla blomsteraffären i korsningen Malmslättsvägen/Östgötagatan idag. De ska också ha brudbukettsvisning, men jag vet tyvärr inte när.

Svar på tråden Tips på brudbukettvisning i Linköping!