• bofinkarna

Någon mer bridezilla?

Finns det någon mer där ute som bara lever för sitt bröllop just nu? Surfar här konstant, är nojig över allt som går (och inte går) att oroa sig över... :P Stackars m2b tycker vi(jag) bara pratar bröllop... Måste nog kommer ner på jorden snart och bli "normal" igen... :P

• Svar på tråden Någon mer bridezilla?
  • Nikajo

Kännde mig som en när vi var på IKEA i tisdags och bröllops shoppade. Jag ryckte och drog, och letade den perfekta rosa färgen i smådetaljer till dukningen. Hihi! Kom på mig själv, och skyllde på PMS.

• Längtansfulla

Just nu har jag så mycket bröllop i huvudet att jag börjar bli orolig för hur det blir efter bröllopet. Kan man drabbas av tomhetskänslor när all planering är klar och allt ståhej är över? Fast vi har iofs sparat bröllopsresan till senare så då kan vi börja planera för den.

• Fröken Larsson

Jag bor numera i mitt arbetsrum med lap-topen i knät, surfande på BT. (Med korta avbrott för filmtittande, mat, toalettbesök och sex.)

• Mrs Van Derkamp

Det blir nog lätt så.Att det blir en tomhets känsla efter bröllopet.Jag har varit intresserad av bröllop sen jag var liten och suttit på BT sen 2002.Vet precis hur jag vill ha mitt bröllop!Problemet är bara att jag är singel,tänk om jag aldrig kommer hitta min dröm man?Då får jag aldrig uppleva mitt drömbröllop.Men efter? Mitt bröllop om jag nu blir gift?Har börjat tänka mer realtistiskt efter ekonomi,verkligen osv.Kommer nog fortförande vara intresserad av bröllop.Det är ett av mina stora intressen.Men sen kan man ju börja planera för familj,ev hus och inredning och sånt.

• Neri05

här är en till bridezilla på g*asg*...stackar våra sambosar *fnissar* tålamodet e lika m badboll just nu :)

• bofinkarna
    Längtansfulla skrev 2008-05-02 10:41:10 följande:
    Just nu har jag så mycket bröllop i huvudet att jag börjar bli orolig för hur det blir efter bröllopet. Kan man drabbas av tomhetskänslor när all planering är klar och allt ståhej är över? Fast vi har iofs sparat bröllopsresan till senare så då kan vi börja planera för den.
    Precis vad jag är rädd för :P Tänk om man sitter där om ett halvår och tänker "varför gifte vi oss egentligen" eftersom bröllopet var ett projekt som bara tog överhanden.. HEMSKA tanke.. Ska nog lugna ner mig lite nu tror jag :) Skönt att höra att jag intne är ensam iaf.. Har förrsten fixat blommorna idag :D
  • EnaOline

här är en till bridezilla, fick för ett par dagar sedan ett mail av en av tärnorna, där hon skrev med stora bokstäver; glöm inte att andas och njuta också!

Svar på tråden Någon mer bridezilla?