Bra fotograf i Nässjö??
Hej! Någon som har en bra fotograf i skjortärmen att dela med sig av??
Hej! Någon som har en bra fotograf i skjortärmen att dela med sig av??
När gifter du dig?
Gifter mig den 4 oktober 2008.
Jag såg också tråden för ett tag sig om en fotograf i Nässjö som ett brudpar var jättemissnöjda med och blev därför nyfiken att kika in här. Jag har dock inga andra tips till TS än att i alla fall leta upp den tråden.
071101 3: Nu ska jag sticka ut hakan och fråga dig en sak helt enkelt därför att jag undrar.
Din signatur har tidigare varit reggad som "jobbar med bröllop" (kommer ihåg det sedan tidigare) även om du nu verkar ha ändrat just det till "nyfiken", och dessutom var du i alla fall då reggad på samma lilla ort som den fotograf som du tipsar om (och som också finns reggad här på BT:s forum) (tänk vad Googles cashade sidor kan hitta ).
Varför valde din väninna den andra fotografen och inte dig för du gör väl inte reklam för dig själv, eller?
(Och ja, jag vet att det finns en annan signatur som är väldigt lika 071101 2 och som fortfarande är reggad som "jobbar med bröllop" så jag blandar inte ihop er).
Jag är säkert inte den enda som hänger här på BT alldeles för mycket och lägger saker på minnet som jag egentligen inte behöver...
hahaha. jo jag känner honom. han bor ca 2 mil från mig. jag har inte "jobbat med bröllop" utan är nyfiken. det jag vet är att han har sin logga här någonstans bland betalda fotografer(se utkik efter en orange bild med en tjej på) och att han har ett konto här. sök på namnet baziq, biggie, bbb eller liknande :)
Okey, enligt Google har du förut varit reggad som "Jobbar med bröllop" och där ser man det svart på vitt (Google sparar ju även historiska sidor och inte bara som de ser ut just nu). Att du säger att du inte har varit det är därför något som helt enkelt inte stämmer vilket gör att jag inte direkt blir mindre benägen att misstänka det jag gör men det är ju upp till BT att se till att forumreglerna inte överträds.
Nåväl, jag släpper det nu.
vad sägs om att jag ger dig mitt telefonnr och hans. du kan ringa till mig när som, men till honom måste du vänta minst 10-11 timmar till då han är i amerika just nu.
Vågar ni anlita en fotograf som inte är professionell, så kan ni ju hitta fyndpriser... Fotostuderande eller hobbyfotografer kan ta underbara bilder, trots att de inte har den rätta erfarenheten.
Fast det är klart... Vill man vara säker på att det blir bra bilder så kanske man ska köra på det säkra kortet - men då kostar de ju därefter också :/