• Anonym

"Tupperware"-party m sexleksaker?

Hej,
    jag måste vara anonym för jag vet inte om den blivande bruden finns härinne och då avslöjar jag lite för mycket...

Vi är några som planerar en möhippa för en kompis och jag såg några gamla inlägg här där det hade anordnats något liknande ett "tupperware"-party med sexleksaker osv. Är det någon som har tips på var man vänder sig för att hitta någon som kan fixa det i Stockholm?

• Svar på tråden "Tupperware"-party m sexleksaker?
  • f.d. Svart brud

Jag har några namn och telefonnummer till seriösa och bra lustparty-försäljare.

Kontakta mig på svartbrud@hotmail.com om du är intresserad.

• Augustibruden

Till en kompis möhippa kom det en supertrevlig tjej från Svenska Kondomeriet: kondomeriet.se med "www" före. Superlyckat!

Lycka till!

//A

• koho

Skulle detta vara ok om det vore brudgummen som fick detta på sin svensexa???

• Meddelande borttaget
  • Lucifer

Ja absolut. Jag skulle tycka att det var jätteskoj om han kom hem med några leksaker. Det är ju försäljning av sexleksaker, inte striptease, inte för att jag skulle bry mig så mycket om det hände heller, mest vara ledsen för hans skull eftersom han inte uppskattar det särskilt mycket, om inte jag strippar alltså...

• Pejgan

Kondomeriet är jättebra och trevliga! Kan varmt rekommenderas.

• f.d. Svart brud

Jag vet att i alla fall att Lustparty's säljare av säkerhetsskäl endast säljer på tjej-partyn och blandade partyn med både män och kvinnor. Inte bara för män.
    Sortimentet är ju även till 90% inriktat på kvinnor.

Svar på tråden "Tupperware"-party m sexleksaker?