• bridesilly

Vart köper jag vita fina ballerina?

Jag funderar att ha ett par vita brudskor i ballerinaform i backup om jag får ont i fötterna under middag och fest.

Har ni tips på vart jag kan köpa detta?

• Svar på tråden Vart köper jag vita fina ballerina?
  • Nikajo

Euro sko hade om jag inte minns fel. Även skopunkten. Finns en massa fina ballerinor nu. Modet håller i sig.

• Augustibruden 2008

Jag sett jätte fina på både Scorett och Nilson.
    Vagabond har toppen fina + super sköna vita ballerina skor som bara blir skönare för varje år

• FruRålin080808

Var på Skopunkten och letade skor till yngsta dottern igår och de hade en del fina ballerinaskor till bra pris. På have2have kan du också hitta mänga fina skor.

• lindahallman

eurosko och din sko vet jag har jättefina!

• Fröken Larsson

Jag har ett par från e-bay i mitt galleri. Kostade ca 300 inkl frakt.

• bridesilly

oj tack tjejer vad många förslag. Är det någon som har bild om ni har ballerina själva?

fröken larsson..ska genast in i ditt galleri

• bridesilly

Fröken Larsson skrev 2008-04-30 09:55:15 följande:

Jag har ett par från e-bay i mitt galleri. Kostade ca 300 inkl frakt.
    åååh va fina, hur va passformen på dom? kostade?
  • pollys

Puffar för denna tråd, fler bilder!!

• bridesilly

Ja vill gärna ha ganska enkla vita helst inte ivory. dom i fröken larssons galleri var supersöta

• svårtattvälja

Fröken Larsson, var det ett företag på Ebay som sålde dina skor, eller en privatperson? Dvs kan man få tag på fler? Jag vill också ha såna.... de var jättefina!

• Fröken Larsson

bridesilly:
    De satt som en smäck! Har storlek 38-39 så jag beställde en 8:a. Jag betalade ca 300 kr inklusive frakt.

Svårtattvälja:
    Det var ett företag. Var faktiskt inne idag och letade efter säljaren eftersom jag hade tänkt beställa ett par svarta också (modellen finns i flera olika färger + med liten klack + med högre klack om man föredrar det). Den jag köpte från heter "MakeMeChic" men säljer inga helvita skor längre (dock i andra färger, sök på "Pleated Satin Round Toe Ballet Flat Shoes" om ni vill kolla). Jag hittade i stället säljaren "looksgreat4ever" som har affären E-Shoe Warehouse. Skorna kostar 18 USD vid direktköp + 22 USD i frakt, dvs ca 250 kr.

"Cutie Lace Bow Pleated Ballet Flat Shoe White Satin 8"
    cgi.ebay.com/Cutie-Lace-Bow-Pleated-Ballet-Flat-Shoe-White-Satin-8_W0QQitemZ360046388212QQihZ023QQcategoryZ63889QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262

• bridesilly

Fröken Larsson skrev 2008-04-30 17:57:06 följande:

bridesilly:De satt som en smäck! Har storlek 38-39 så jag beställde en 8:a. Jag betalade ca 300 kr inklusive frakt. Svårtattvälja: Det var ett företag. Var faktiskt inne idag och letade efter säljaren eftersom jag hade tänkt beställa ett par svarta också (modellen finns i flera olika färger + med liten klack + med högre klack om man föredrar det). Den jag köpte från heter "MakeMeChic" men säljer inga helvita skor längre (dock i andra färger, sök på "Pleated Satin Round Toe Ballet Flat Shoes" om ni vill kolla). Jag hittade i stället säljaren "looksgreat4ever" som har affären E-Shoe Warehouse. Skorna kostar 18 USD vid direktköp + 22 USD i frakt, dvs ca 250 kr. "Cutie Lace Bow Pleated Ballet Flat Shoe White Satin 8"cgi.ebay.com/Cutie-Lace-Bow-Pleated-Ballet-Fl...
    tack för tipset, ska kolla upp det sen
  • helheten

jag fyndade nyligen på skopunkten tre för två det blev ett par vit skimmrande sköna högklackade ett par vita ballerina och ett par ursöta ballerina till näbben allt för 475kr

• svårtattvälja

Tack tack Fröken Larsson!
    Nu har jag hittat mina drömskor!

• bridesilly

men hur sjuttan räknar man ut vad man har för storlek?

• Fröken Larsson
    bridesilly skrev 2008-05-01 15:25:52 följande:
    men hur sjuttan räknar man ut vad man har för storlek?
    Googla på "konvertering mått" eller liknande, brukar finnas tabeller som hjälper till att omvandla..
  • bridesilly

Fröken Larsson skrev 2008-05-01 15:46:26 följande:

Googla på "konvertering mått" eller liknande, brukar finnas tabeller som hjälper till att omvandla..
    okej tackar
Svar på tråden Vart köper jag vita fina ballerina?