• 010307

Hemligt.....

Hej!
    Jag och min sambo ska gifta oss i sommar. Det är nämligen så att vi inte ska berätta det för ngn utan de får typ upptäcka det i efterhand. Har lite planer på att ha en dunderfest lite senare i sommar och knäcka hemlisen då.

Är det ngn annan som gjort ngt liknande och hur blev reaktionerna?

Jag är lite nervös för reaktionerna men vi gör det ju för VÅR skull och ingen annans....

• Svar på tråden Hemligt.....
  • patti87

berättar ni alltså inte för någon?? inte ens föräldrarna?

• 010307

Nej vi hade inte tänkt det. Det blir nog bara jag, min sambo och våra tre barn.

• patti87

okej, det är ju erat val o göra så ..men blir inte era föräldrar kanske lite ledsna över att ni inte berättade något o att dom inte fick vara med på vigseln?

• 010307

Det är fortfarande under diskussion hur vi ska göra. Jag har nämligen varit gift i gång tidigare och min sambo tycker inte om att vara i centrum.

• patti87

okej..jag förstår! lycka till med allt :)

• paradisfågel

Jag har varit på ett hemligt bröllop.. Va meningen att vi bara skulle råka hamna utanför kyrkan o gå in och de fick viga sig.. Iaf så berättade de inte för vänner eller liknande utan låtit dem upptäcka de själva och såvitt jag vet så har de bara fått positiva reaktioner.. Lycka till med allt!

• Anettan73

Jag o min m2b var vittnen i lördags med ett hemligt bröllop. Ingen visste det. Sen åkte dom till en park och ringde släkt o vänner. Jag och min m2b tog bilder mm mm som dom ska göra till tackkort...

Sen till sen sommaren så ska dom ha en jätte fest i deras nya hus för släkt o vänner.

• bunny08

Vi har tänkt göra likadant. Men skicka mms till våra föräldrar och syskon men en bild på oss. Övriga får veta framöver eller ev om vi sätter in en annons i tidningen några dagar efter.
    De får bli hur sura de vill...så här vill vi ha det.
    Vi får se om vi har fest senare...

• erinny

Vi ska gifta oss i hemlighet.. Hans mor är den enda som vet då det praktiska krävde det.. Men hon tyckte det var en toppenidé!

• majsannio

Klart ni ska göra som ni vill!
    Jag hörde om ett par som bjöd in kompisar en lördag för att ha en liten brännbollsturnering, men tji fick dom! Det var ett bröllop utomhus i parken i stället. Sedan bjöd de på picknic och spelade faktiskt brännboll. De som var där tyckte det var jättekul!

Svar på tråden Hemligt.....