• jennyfer

    Idag är jag glad...

    Även om jag tycker att glädje genomsyrar hela BT så tänkte jag skapa en tråd på temat "Idag är jag glad".

    Så fyll på bara och låt tråden växa!

  • Svar på tråden Idag är jag glad...
  • AnnaochHenrik

    Jag är glad för att jag fick ett kärleksbrev idag, av en av 10-åringarna jag undervisar på min praktik...
    Han hade klippt till ett hjärta och skrivit: I love you Anna /XXXX
    Hur sött som helst, då smälter man!

  • Garonne

    ...för att jag är ledig i tre dagar med start imorgon!

  • lillaj

    För att jag är jag och att jag har min underbara blivande man som precis kommit hem efter att ha varit borta sen i torsdags på tjänsteresa! För att vi har en duktig och superfin son

  • Marsaphir Marlean

    För att jag fyller 26 år idag, har fått jättefina guldörhängen med äkta SALTvattenpärlor av min fästman, presentkort på kläder samt en härlig ansiktskräm, samt blommor. Sedan är det ju en kort vecka vi jobbar, sedan är man härligt ledig!

  • Thailand 08

    Marsaphir Marlean skrev 2008-04-28 21:56:35 följande:


    För att jag fyller 26 år idag, har fått jättefina guldörhängen med äkta SALTvattenpärlor av min fästman, presentkort på kläder samt en härlig ansiktskräm, samt blommor. Sedan är det ju en kort vecka vi jobbar, sedan är man härligt ledig!
    GRATTIS!!
  • jelikr

    För att pojkarna blir hämtade av farmor och vi får middag där sen så jag slipper laga mat + att jag får en hel dag själv med lillan (som faktiskt blir 1 år på fredag).
    AAAAAhhh hon är ju ingen bebbe längre

  • Emblingen

    För att körningen gick toppen idag (körkortet i sikte), det är fint väder och jag ska ut med tjejerna i morgon kväll för att fira min födelsedag på torsdag.

  • Neri05

    ...för att jag o min dotter har haft en tjejförmiddag o shoppat lite!!

  • brudensara

    ...för imorgon ska min sambo och jag åka på långweekend, som han överraskade mig med. Underbart!

Svar på tråden Idag är jag glad...