• zophijah

Hur ska man göra?!

Åh! Varannan dag så är jag överlycklig å nästa dag så är jag nere..
    För, jag å sambon började prata för någon vecka sen om att vi vill börja försöka bli med barn nu i augusti..

Å jag har alltid sagt att jag ska vara gift innan jag får barn. För, det är så jag vill ha det.
    Så, då är det väl dags å börja planera ett bröllop.

Å jag vet inte hur man ska göra? Hur vi ska göra?
    Jag skulle vilja gifta mig i fjällen å ha ett vinterbröllop. Vet en underbar kyrka där.
    Fast, samtidigt så vet jag inte om jag vill gifta mig i kyrkan så heller.

För, en del utav mig skulle vilja gifta mig på semestern. Som vi ska åka iväg på. Då blir det juh en liten smekmånad också.
    Men då känns det taskigt å inte låta familjen vara med. Eller?

För, skulle vi ha bröllop hemma så vill jag ha ett lite större å finare. Å det har vi verkligen inte råd med nu.

Ååååh! Nån som har några tips å ideer innan jag blir helt tooookig!! :)

• Svar på tråden Hur ska man göra?!
  • Thailand 08

Ja då har du hamnat på rätt ställe om du ska planera bröllop!
    sätt er ner och prata om hur NI vill ha det.Kyrka eller inte,med eller utan släkt,vad det får kosta.
    semesterresan vart åker ni då?
    Här finns brudar med alla möjliga bröllop, så hjälp av oss får du garanterat

• Krystal

Här är en till som inte riktigt vet vad jag vill än, förutom att gifta mig med min underbara fästman.
    Har bara sommaren 2009 som ett litet riktmärke, men när (datum), var (öst eller västkusten) och hur (med eller utan släkt) är långt ifrån fastsatt.

Men att hänga här på BT är ju en bra start, här finns många trevliga personer att bolla idéer med

• Lakritspuck

Det går att gifta sig som gravid förstås men tänk om du får en jobbig graviditet och inte orkar någonting?

Det är svårt att veta hur man ska göra för det kan ju ta ett tag innan man blir gravid också.

Lycka till hursomhelst!

• Tx2

Om man vill gifta sig utomlands, kan man ha en fest för sina nära och kära när man kommer hem. Vilket mina vänner kräver om vi bestämmer oss för att åka iväg utomlands och gifta oss =)
    Ni skall göra det ni två känner för. Det är er dag!

Svar på tråden Hur ska man göra?!