tärna o klänning?
ska man köpa klänning till tärnorna eller kan de ta någon de gillar själva, men kanske bara följer färgtemat?
ska man köpa klänning till tärnorna eller kan de ta någon de gillar själva, men kanske bara följer färgtemat?
vi har mycket kvar, känns ganska stressigt, men det ska nog gå bra!
läs gärna en tråd jag har startat och kom med synpunkter/förslag/ idèer? man blir så hemmablind i sitt tänkande att man kanske missar något? eller saker och ting kanske uppfattas fel osv.. :) Om du har tid o lust, jag har skrivit värsta romanen... :)
jag längtar tills vi blir klara med allt!
När e er dag då?
Vilken tråd e d du starat då? Har inget annat än att kolls o tipsa andra, mina planer med allt va klart på 2 v o d redan i jan
brollopstorget.se/Forum-1-7/m2872923.html
vi vet inte än när det blir av, vi väntar på svar från kyrkan.. men det ska bli någon gång i juli..
vad duktig du är!
Har du hittat slöja än då? Tycker du verkar ha koll på allt. Viktigast är ju att man har präst hihi
ja prästen är viktigast, det kommer bli en kvinnlig präst. hennes har vi träffat en gång o hon verkar vara kanon! :) Slöja har jag inte köpt heller, nej, jag är sugen på en lång slöja, jag har hittat en väldigt vacker håruppsättning, jag vill inte att den ska döljas under slöjan.. hrm.. tja jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. tips angående slöjan?
vad tyckte du om middagsplanerna? kan man ha smörgåstårta till middag? eller blir det för "billigt" på något vis?
Klart man kan ha smöegåstårts, hade vi fixar själva hade vi nog med haft nåt sånt tror jag.
Var också inne på slöja först men ångrat mig då jag gör frisyr med hjälp av mina systrar, så nu har jag 3 slöjor över till ingen nytta hihi, ville ha en hellång så det köpte jag plus 2 rumplånga hmmm.
Det är jätte fint med slöja o tror d passar din klänning kanon
det är verkligen fint med slöja.. jag kanske ska köpa den när jag fått klänningen? jag tänkte mer färgmässigt, det finns väl en massa variationer på ivory, så inte färgerna blir helt fel.. hehe var köpte du din(a) slöjor?
Ebay, men ska sälja de nu, behöver inte de själv ju hihi, sen måste vi få in lite money till bröllopet hmmm
pallesj vad säljer du dem för? =)