• EnaOline

tärna o klänning?

ska man köpa klänning till tärnorna eller kan de ta någon de gillar själva, men kanske bara följer färgtemat?

• Svar på tråden tärna o klänning?
  • EnaOline

stod du alltså för klänningarna? hur mycket kostade klänningarna?

• EnaOline

okey... då vet jag! Jag trodde man var tvungen att köpa klänning till tärnan? sa du liksom bara att de får ha vilken klänning de vill, bara de följer färgtemat eller?

:)

• EnaOline

okey jag ska nog göra så med mina tärnor.. jag ska ha två tärnor...
    vad har du/ ni för färgtema förresten!

• EnaOline

pallesj förresten.. har brudgummen köpt kostym/ frack på ebay också?

• EnaOline

läckert! jag måste få kika på era bröllopsfoton sen!

• EnaOline

pallesj njae det går inget bra med kostymen hans. Han är som väldigt lång och spinkig, så inget passar honom på dressman, vi försöker hitta något på ebay annars ska vi sy in hans gamla kostym, han vill dock inte ha den på bröllopet! Kom gärna med tips/ förslag om du vill ;)

• EnaOline

20080331 vad betalade ni för den?

• EnaOline

jaha gör de? det visste vi däremot inte, alltså de kostymer som han har provat har varit för kor längd på armarna, och sen har det sett ut som om han har en ballong på sig kring magen, han är ganska spinkig, men om de syr in och upp och ner så borde det nog gå att hitta en där, vad betalade din snubbe för den? Och kostar det mycket extra att sy in tror du? vi får nog ta ett dressman besök, det hade vi ingen aning om! TACK! :)

• EnaOline

oj det var faktiskt dyrt! men varför sa du inte till henne att hon fick köpa in den själv, men att den ska vara svart?

Svar på tråden tärna o klänning?