• pallesj

tärna o klänning?

Mina tärnor köpte sina själva jag bestämde bara färgen

• pallesj

De köpte de själva, tror inte de kostade så mycket, den ena hittade sin på rea, kanske max 200kr st, har inte frågat.

• pallesj

Ja typ, de hade fritt val på modell så de fick nåt de trivs i arr ha en hel dag, bara det var i den färgen.

• pallesj

Mörkrött o svart så mina tärnor har svart klänningar o jag då mörkröd. Så de ska ha nåt rött till

• pallesj

Nej han köpte på dressman en snygg kostym, hur går det med din m2bs?

EnaOline skrev 2008-04-24 19:13:46 följande:
    pallesj förresten.. har brudgummen köpt kostym/ frack på ebay också?
  • pallesj

Annars tycker jag att dressman har till alla storlekar, hmmm nä annars har jag inga bra förslag. Men e nog lättare då o kolla i affärer än köpa på nätet om den inte skulle passa då.
    Dressman syr ju oxå både in o ut o upp o ner om man behöver.

• pallesj

Hör med de, prova en 100-storlek alltså 148 eller nåt om han e lång o smal, sen prata med de på dressman vad de kan göra med den

• pallesj

Gör d o meddela vidare hur det går.

• pallesj

Så lite så, lycka till nu med kostymen o den klänning

• pallesj

Trivdes du i ivory så ta det tycker jag

• pallesj

Håller tummarna för dig, hoppas den blir bra o sitter fint på dig, gör den aldeldes säkert

• pallesj

Alltid bra med snörning för då kan man ju dra åt eller släppa ut så den sitter bra,
    Vi har inget kvar direkt att bocka av, allt äe klart, bara hans skjorta kvar o köpa, godis o champagne. Sen är allt bokat beställt o klart.
    Har ni mycket kvar?

• pallesj

När e er dag då?
    Vilken tråd e d du starat då? Har inget annat än att kolls o tipsa andra, mina planer med allt va klart på 2 v o d redan i jan

• pallesj

Har du hittat slöja än då? Tycker du verkar ha koll på allt. Viktigast är ju att man har präst hihi

• pallesj

Klart man kan ha smöegåstårts, hade vi fixar själva hade vi nog med haft nåt sånt tror jag.
    Var också inne på slöja först men ångrat mig då jag gör frisyr med hjälp av mina systrar, så nu har jag 3 slöjor över till ingen nytta hihi, ville ha en hellång så det köpte jag plus 2 rumplånga hmmm.
    Det är jätte fint med slöja o tror d passar din klänning kanon

• pallesj

Ebay, men ska sälja de nu, behöver inte de själv ju hihi, sen måste vi få in lite money till bröllopet hmmm

• pallesj

Säljer de för runt 250-300kr st, De kortare är i ivory med pärlor på. Långa har brodyr runt om Jätte fin.

• pallesj

Vi kommer ge tätnorna varsitt halsband som kostade 50kr o bestman manchettknappar o slipsnål som oxå kostade 50kr

• pallesj

kolla med han annars finns alltid fina billiga att köpa

EnaOline skrev 2008-04-25 10:00:01 följande:
    jag är intresserad av en lång, i ivory.. ska nog avvakta tills klänningen kommer, ska kanske fråga skräddaren i Kina om han har någon.. ? då kan han kanske matcha med klänningen..? hrmm.. jag ska heller inte ha något krav, jag ska dock ha ett eller flera färger som de kan välja emellan.. :)
Svar på tråden tärna o klänning?