• 17Maj Göteborg

Byta om efter middagen?Vanligt el ovanligt?

Tänkte på det häromdagen,jag ska ju hyra min brudklänning...och när dansen sätter igång efter middagen mm så blir jag lite nervös för att det skulle kunna hända klänningen nåt .

Är det någon av er brudar där ute som ska byta om till nåt annat när själva festen sätter igång?

• Svar på tråden Byta om efter middagen?Vanligt el ovanligt?
  • 8108

Jag ska!

Jag har en superfin balklänning som är väldigt dansvänlig.

Min brudklänning är alldeles sagolik och prinsessig men klänningen jag ska ha sen är oxå en once in a lifetimeklänning

• Summer 080802

Nej, jag ska inte byta om, vill vara fin heeela kvällen =)

• Majsis2008

Inget ombyte här heller. Är ju enda gången(förhoppningsvis) som man kommer använda den och då vill jag använda min klänning fullt ut.

• 8108

Summer 080802 skrev 2008-04-24 11:28:37 följande:

Nej, jag ska inte byta om, vill vara fin heeela kvällen =)
    Kommer jag vara ändå, trots ombyte

Tänk bara på hur många gånger programledare etc byter om på många galor
  • 8108
    Majsis2008 skrev 2008-04-24 11:40:14 följande:
    Inget ombyte här heller. Är ju enda gången(förhoppningsvis) som man kommer använda den och då vill jag använda min klänning fullt ut.
    Behövs det verkligen ett förhoppningsvis?

Förklara hur du menar med det..
  • Kärlek08

nu köper ju jag min klänning men jag har allvarliga funderingar på att sätta kardborreband i knälängd och riva av släpet/nedersta delen av klänningen när det blir dags för party... det vore så coolt och bara ställa sig och dra av den mitt framför alla gäster men jag vet inte om det är tekniskt möjligt, har inte fått hem min klänning än...

• Stardusty

Jag kommer att ha min hela kvällen, som det tidigare sagts så är det ju den enda dagen man får ha den på sig och då vill jag använda den så länge som möjligt!!!

• Skottdagen2008

Jag hade min hela kvällen och skulle aldrig sätta onödiga pengar på att köpa en till. Jag kände mig vacker och party hela dagen/kvällen/natten, men så valde jag också en klänning ur Aspera Evening och inte brud så jag skulle slippa det förbannade släpet som ändå bara är i vägen.

• Zozo

Jag hade min hela kvällen och det gick utmärkt att dansa loss i den med. Den satt ju saa skönt!

• Ankan80

Jag skall ha två olika brudklänningar. En med släp o en utan.
    Fast jag skall byta om direkt efter kyrkan då vi har när hem.

• brumme lisa

Har en med släp i kyrkan och en enklare som kommer finnas i festlokalen om den behövs... typ om jag får rödvin över mig
    Annars ska jag ha samma hela kvällen!

• ganesha

Ja, kan ju vara smart att ha något snyggt som backup, så man inte bara har slitna jeans i bakluckan på bilen haha. Omutifallatt något händer så är det ju bara SÅ trist om klänningen känns oanvändbar!

Svar på tråden Byta om efter middagen?Vanligt el ovanligt?