Inlägg från: hannapanna2008 |Visa alla inlägg
  • hannapanna2008

    Luleå tråd !

    kassandra skrev 2008-05-24 08:56:11 följande:
    hejsan är det någon som vet vart man kan hitta billiga och bra underkjolar i luleå trakten?
    Har du kollat på Köp & Sälj här på BT? Har sett att det har varit ute lite annonser då och då... Annars är det väl bara Skräddar´n här i Luleå som säljer/hyr ut sådana saker tror jag. Om du vågar dig på att beställa från Kina så är ju det billigt, det går ju alltid att sälja den sen efter bröllopet.

    Hej ni andra
    Jag bor i Luleå och ska gifta mig 12 juli. Vigseln kommer att vara i Domkyrkan och sedan ska vi ha bröllopsfesten i Rutviks byagård.
    Vi har nog det mesta under kontroll än så länge. Osa´t gick ut 1 maj så vi ska nu börja med bordsplacering och rim/beskrivning av gästerna. Jag tycker att det är så himla roligt att hålla på och pyssla och planera inför bröllopet så jag vet inte vad jag ska göra när allt är över efter bröllopet (men jag är även en kontrollmänniska så jag vill göra det mesta själv )
  • hannapanna2008

    Ja, nu närmar det sig. Än så länge är det rätt lugnt med nerverna, känner mig nog mer stressad över allt som ska göras men det är roligt med pyssel....

    Jag har inte blivit hippad, någon annan som har???

  • hannapanna2008

    Vicka81: du skulle ju kunna kolla ifall någon fortfarande jobbar på restaurangprogrammet, risken är ju att alla har gått på semester. Men elever därifrån brukar vara villiga att servera och hjälpa till mot ett bidrag. Du kanske kan få numret till någon lärare från växeln annars???

  • hannapanna2008

    Vicka 81: vi har bokat ett speciellt dubbelrum på Quality som är lite större än de vanliga plus att det är bubbelbadkar. Samma pris som vanligt dubbelrum men det finns endast 1 sådant rum. Kollade även sviten men den kostar över 2000 kr, kändes ite värt pengarna.

    Ett tips!

  • hannapanna2008

    Vi tar serveringspersonal från cateringföretaget. Vi ska ha Lottas kök, kanske går att kolla med dom om ni bara kan hyra personal?

    Sen ska vi ha en "riktig" bartender, men det är en fd jobbarkompis till min m2b.

  • hannapanna2008

    Tror att det kostar 795 kr per natt.


    kassandra skrev 2008-07-03 16:48:57 följande:
    hannapanna2008:vad gick rummet på då?Det hände något konstigt nyss min vännina ringde nyss ok frågade vad ute serveringen mitt e mot smedjan heter inte en aning .Så sa hon att hon kommer snart ?? Vad händer....ska nog borsta håret !
  • hannapanna2008

    Hanna: Vad får ni betala för serveringen? (och hur många timmar använder ni personal)
    [/citat]

    Dom är nog någonstans mellan 17-21,lite beroende på hur lång tid maten tar osv. Bartendern kommer 21.30 och stanar väl tills festen är slut Vi har dealat med timpriset, tror att vi betalar 140 kr/timme.

  • hannapanna2008

    Hej allihopa!

    Just nu är det fullspäckat program men jag lovar att berätta massor om vår alldeles underbara dag lite senare och även lägga ut bilder när jag får några.

    TÅRTAN var helt otrolig!!!!! Alldeles, alldeles underbar.... TACK så himla mycket Vicka81!!!!!!!!!

Svar på tråden Luleå tråd !