Jämtlandsbrudar Del 2!
Här kan vi Jämtlandsbrudar prata vidare!
Här är länken till den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-66/m2686250.html
Här kan vi Jämtlandsbrudar prata vidare!
Här är länken till den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-66/m2686250.html
Så, nu är den nya tråden igång...
Hur går det för er, tjejer?
Här har vi fått tag på ny solist sen vår gamla backat ur, skönt!
Nu hoppas jag att han är så bra som han sägs vara, vi hinner inte träffa honom innan bröllopet, så lite av en chansning är det
Nienna: Japp, tiden går fort när man har roligt
Vi får se om vi kan få höra något som han sjunger innan det är dags... Men det är pappsen som rekommenderat honom, och jag litar på min far, han har bra musiksmak. Så jag tror att han är duktig...
Har mailat honom med ett antal låtförslag nu, så får vi se vad han säger, om det är något han kan tänka sig!
aprilstar: Men jösses, du har ju gift dig nu ja! GRATTIS! Hur var det?
berätta, berätta, berätta!
Stocketitt är superfint, men pappa vigdes där, så det känns som att det vore lite roligare att fotas någon annanstans. Men det är ju helt klart ett alternativ! (Fast nog tycker jag att ni kan få ha Stocke titt för er själva den dagen, östersund080823)
Får se! Frösön är ju tacksamt, det finns ju hur många fina ställen som helst där. Annars kan man ju åka ut åt ÅS-hållet också, där är det också fint! jag är bara rädd för dåligt väder i samband med fotograferingen...
Vilken härlig bröllopsdag ni verkar ha hft, aprilstar! Det låter verkligen underbart! Nu längtar man ännu mer till sin egen dag...
Hur går det för er andra i planerandet? Vi var och köpte fiiiina servetter igår (bor sisådär 200 meter från Dunis fabriksbod, så vi kan köpa deras produkter mycket billigare än i vanlig butik, smidigt! annars hade vi nog köpt enkla servetter, men nu fick vi superlyxiga servetter till bra pris.) Idag ska jag börja fixa lite med bordsplaceringskorten!
Fler än jag som har NOLL lust att fixa med bröllop när det är så härligt väder ute?
Börjar för övrigt önska att vi valt maj istället för augusti med tanke på vädret...
Hu då... Här har det varit närmare 25 grader idag, har legat ute i gräset och solat... Inte helt galet!
Men det är ju fördelen med vitt, det krävs inte jättemycket färg för att man ska se brun ut! Var likblek innan idag, och nu drog jag på mig en vit t-shirt och tyckte redan att det såg okej ut färgmässigt... Och då har jag rätt svårt att få färg ändå. Du får hoppas på ett par rejäla soldagar innan det är dags...