Patetiskt gulligt...
Jag kom bara plötsligt på hur bra min m2b är. Hur mycket jag älskar honom och hur glad han alltid gör mig!
Någon annan som vill vara lite patetiskt gullig en stund? Skriv en rad!
Jag kom bara plötsligt på hur bra min m2b är. Hur mycket jag älskar honom och hur glad han alltid gör mig!
Någon annan som vill vara lite patetiskt gullig en stund? Skriv en rad!
Jag vill
Ibland har jag svårt att förstå att jag har lyckats träffa någon som är så underbar, omtänksam och bra på alla sätt och vis! Och som älskar mig! Och om 1,5 vecka är han min man!
Så bra vi har det
- då får man vara patetiskt gullig ibland...
Jag hänger på! Jag är så kär så det bara pirrar i hela kroppen. Förstår inte hur jag kan ha haft sån tur som träffat någon som passar mig så bra. Han är verkligen världens underbaraste!
Alla säger att passionen ska mattas av med tiden men jag tycker vi bara blir kärare o kärare och sötare o pluttigare :)
...jag känner att ja passar in här för jag kan inte heller förstå riktigt hur jag kan ha träffat en sån underbar människa och som ska bli min man! *lycklig* Dom flesta har nog en period i sitt lite yngre liv när man tror att man aldrig kommer hitta någon som älskar en, men attans vad fel man hade!!
I sommar har vi varit tillsammans i 8 år och vi har fått gå igenom många tragiska saker ihop o vi har vuxit ihop till ett. Inget kan skilja oss åt, det är jag säker på! *love u darling*
Jag vill oxå vara med. Måste bara få berätta om ett mysigt telefonsamtal.
Stod i affären och ringde till min älskling och frågade om det var något han ville ha till kvällen. Hans svar var att han behövde inget för han har redan mig. Där stod jag i fruktavdelningen med ett stort flin. Han är för söööööt!
Hänger också på...Jag har haft problem med att hitta rätt klänning till bröllopet och varit lite nedstämd för det. Vill ju känna mig fin och då säger han " Älskling, du är ALLTID fin"=)
Han är också duktig på att lägga små lappar här och var är han skirver hur fin jag är eller hur mycket han älskar mig=)